"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Балабақшадағы музей педагогикасы" педагогикалық кеңес, (аукцион), әдіскер Оразбаева А.К.

``№2 Педагогикалық кеңес``

Тақырыбы: «Балабақшадағы  музей педагогикасы»

Мақсаты:балабақшадағы музей педагогикасымен таныстыру.

Күн тәртібі:

1. №1 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

2. "Мектепке дейінгі балалардың креативтілігін дамытуда коллекциялауды қолдану"презентациясы. әдіскер

3. "Балаларымен тәрбие-білім беру жұмысында мұражай мазмұнының ойындарын пайдалану"тақырыбы бойынша педагогикалық идеялар аукционы.

4.         Тақырыптықбақылаунәтижесі.

«Шағын- мұражай жоспарларын жоспарлау жағдайы» (барлық топтар)

 «Еркін микрофон» ойыны.

Өткізілу барысы: педагогтар өздерінің көкейінде  шешімін таппай  жүрген  ойымен  бөлісіп ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 2 педагогикалық кеңестің шешімі:

 

1.         №1 педагогикалық кеңес шешімі: 2019-2020 оқу жылының жұмыс жоспарында жоспарланған жұмыс түрлерін іске асырылуда.

(жауаптылар: әдіскер, тәрбиешілер, пән мұғалімдері)

 

2.         Мектепке дейінгі балалардың креативтілігін дамытуда коллекциялауды қолдануды қолға алу.

(жауаптылар: әдіскер, тәрбиешілер, пән мұғалімдері)

3.         Балалармен тәрбие-білім беру жұмысында мұражай мазмұнының ойындарын пайдалануды кеңінен енгізу, практикада қолдану. (жауаптылар: әдіскер, тәрбиешілер, пән мұғалімдері)

4.         Тақырыптық бақылау нәтижесі«Шағын- мұражай жоспарларын жоспарлау жағдайы»бойынша, барлық топтар мұражайды ұйымдастыруды жеделдетіп, өз жұмыстарын бастасын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Мектепке дейінгі балалардың дамуындағы Мұражай педагогикасы" тақырыбы бойынша педкеңес»

Өткізу түрі: педагогикалық аукцион.

Күн тәртібі:

1. "Мектепке дейінгі балалардыңкреативтілігіндамытудаколлекциялаудықолдану"презентациясы.

2. "Балаларыментәрбие-білім беру жұмысындамұражаймазмұныныңойындарынпайдалану"тақырыбыбойыншапедагогикалықидеялар аукционы.

- "Сезімжәшігі»

- "Бродилки»-

- "Луллия шеңбері»-

- «Күннің көзі»-

- "Түрлі-түсті жаңғақ»-

- «Сиқырланған жазулар»

Мектепке дейінгі балалардың креативтілігін дамытуда коллекциялауды пайдалану.

            Біздің уақыт адамзаттың бүкіл тарихындағы кез келген дәуірден әлдеқайда өзгермелі, ағым, неғұрлым жылдам. Ғылыми деректерді жинау қарқыны, өнертапқыштық белсенділігі, жаңа технологиялық шешімдерді әзірлеу жылдамдығы барынша жылдамдатылған. Өмірдің қарқынды үдеуі, тұрақсыздық біз қоғамдық және жеке өмірде жиі байқап отырған жойқын үрдістердің артуына әкелуі мүмкін. Бұл жағдайда өскелең ұрпақты тәрбиелеу ісіне қатысы бар адамдарға үлкен жауапкершілік жүктеледі.  Қазіргі білім беру қандай болуы керек? Жауап айқын: адамдарды креативті болуға үйрету қажет, олар жаңа қабылдауға дайын ғана емес, импровизацияға қабілетті, сонымен қатар тұлғаның жасампаздық бағыты болуы тиіс. Олар өзгеруден қорықпауы керек,тыныштықты жаңа толқында сақтай білу және мүмкіндігінше әлемді жақсы жаққа айналдыру, өзгерту.

Мыңжылдықтар тоғысында шығармашылық ойлауды, креативтілікті дамыту бойынша педагогикалық жұмыс жанданды. Шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдайлар жасалады, оқу бағдарламалары әзірленеді, пәндік орта байытылады.

Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңі тұлғаның шығармашылық бағыттылығын қалыптастырудағы сензитивті болып табылады (Л. С. Выгодский, А. Н. Леонтьев, Л. А. Венгер). Н. С. Лейтес шығармашылыққа орналасу адамның белсенділігінің жоғары көрінісі екенін көрсетеді.  Американдық психолог Э. Фромм креативтілік ұғымының келесі анықтамасын ұсынады- "бұл таңқалу және тану қабілеті, стандартты емес жағдайларда шешім таба білу қабілеті, бұл жаңалықты ашуға ұмтылу және өз тәжірибесін терең ұғыну қабілеті". Фромма бойынша шығармашылық критерийі нәтиженің сапасы емес, шығармашылық тұлғаны белсендіретін сипаттамалар мен процестер болып табылады.

В. А. Шубинский шығармашылық тұлғаның қасиеттерінің тізімін келтіреді,олардың арасында маңызды орын алады: әдеттен тыс қалыпты көру, әдеттен жаңа көзқарас, сәйкессіздікті көре білу, жаңа сезім.

Шығармашылық әлеует, қоршаған ортамен қарым-қатынас ерекшеліктерін, шынайылыққа қатынасын анықтайтын қызметте барынша табысты қалыптасады. Қабілеттердің дамуы тұрақты арнайы мүдделерді оятудан және нығайтудан басталады, олар алдағы уақытта белгілі бір маңызды сабақтарды таңдауда көрінетін бейімділікке, содан кейін тиісті қызметке деген мұқтаждыққа ауысады. "Қажеттілік" - бұл қабілеттілікті қалыптастыру механизмін "бастау" дегенді білдіреді. Мектеп жасына дейінгі балалардың осы және басқа да сипаттамалары жалпы психиканың дамуы үшін үлкен мүмкіндіктер туғызады, атап айтқанда креативтілік.

Таң қаларлық, әдеттен тыс көру қабілеті, бақылау, "ғажайыптармен" кездесу - осының барлығы коллекциялау процесінде болады. Академик И. П. Павлов коллекциялау туралы оң пікір білдірді, ол адамды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, материалмен жұмыс істеуге үйретеді, - сөзбен айтқанда, ғылым мен өндірістің кез келген саласында зерттеу жұмысына қажетті сапаларды тәрбиелейді.

Коллекциялау балалардың ой-өрісін кеңейтеді,олардың танымдық белсенділігін дамытады. Коллекция заттарын қабылдау балалардың сезімдері мен сезімдерімен тығыз байланысты. Коллекция заттары ойын, сөйлеу, көркем шығармашылыққа (кейіпкерлер идея, бейнелер, сюжет береді, бар білімдерін, тәжірибесін белсендіреді, шығармашылық қызығушылыққа бағыттайды)

Коллекциялау барысында баланың шығармашылыққа қадам болып табылатын қабілеттері, танымдық психикалық процестері (назар аудару, есте сақтау, ойлау бейстандарттылығы, бақылау, салыстыру, талдау, оқыту, бастысы бөліп алу, аналогтарды іздеу дағдысын меңгеру) дамиды.

Әрине, жинау процесін басқару қажет. Шынайы және пайдалы коллекциялау жинағышты жүйелендіру мен зерделеуден басталады.

Жинақтаудан баланы кішкентай құпиялар әлеміне, олардың жаңалықтарына тарту жиі басталады. Төзімділігі осындай пытливого қарым-қатынастар баланы сату, коллекцияға жинау тәуелді насихаттайды үлкендер бұл қатынасы собирательству немесе өтейді, оның біреуі-қақпашы өз қатынасымен. Бірақ егер ата — аналар, тәрбиешілер баланың мүдделерін қолдайтын болса, егер баланың танымдық қызметін бағыттаса, онда тұлғаның ең құнды белгілері-білім алу, тырысу, бақылау қалыптасады.

Коллекциялау процесінде айналасындағыларға терең эмоционалдық қатынаста айқын қызығушылық байқалады. Адам, қызығушылық танытатын адам, объектінің танымымен қанағаттанады және ол оны қаншалықты көбірек білсе, оның қызығушылығы арта түседі. Қызығушылықтың өсуі бөлінбеген. Шығармашылық тұлғаны дамытуда қызығушылық зор прогрессивті мәнге ие.

Балабақша тобында коллекцияларды құру бастамасы көбінесе педагогке тиесілі,ол балаларға біреудің коллекциялары туралы беймәлім әңгімелейді, балаларға балалардың пікірін ескере отырып, топта қандай да бір заттар, ойыншықтар көрмесін ұйымдастыруды ұсынады. Коллекцияны жаңа экспонаттармен біртіндеп толықтыра отырып, балалардың жинаққа деген қызығушылығын қолдайды. Сонымен қатар, педагог балалардың мүдделеріне назар аударуы керек, кейде баланың жеке қызығушылығын, Егер педагог зейінді болса, өз коллекциясын құруға қызығушылық туғызса, балалар тобын жұқтыруы мүмкін. Коллекциялау қызықты және пайдалы іс болу үшін ата-аналардың көмегі баға жетпес: кітаптардыа қарау, экспонаттар табу, картотека жасау.

Коллекция жинау

  Қазақ руларының тулары

  Ойыншықтар

  Еңбек құралдары

  Қол өнер бұйымдары

  Тиын ақшалар

2. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАР АУКЦИОНЫ

Мақсаты: "Мектепке дейінгі балаларды дамытудағы Музей педагогикасы" тақырыбы бойынша педагогтардың жұмыс тәжірибесін толықтыру»

Аукцион барысы:

Жетекші:

Құрметті әріптестер, бүгін біз педагогикалық идеялар аукционын өткіземіз.

Аукцион-Сауда-саттықты пайдалана отырып, тауарды жария сату. Тауар көптеген сатып алушылардың қатысуымен сатылады. Тауардың бағасы сатып алушылардың тауарды сатып алу құқығы үшін өзара сауда жасау процесінде анықталады.

Сіздердің назарларыңызға ұсынамын:

* аукцион жүргізушісі - әдіскер

* аукционшы-балабақша басшысы

* аукционерлер-балабақша педагогтары мен тәрбиешілері

Аукциондар оларды қызықтырған қандай да бір лотпен танысуға және сатып алуға құқылы. Ол ең жоғары бағаны атайтын адамға беріледі.

(Қоңырауды соғыңыз)

Аукционшы:

Аукцион ашық!

Педагогикалық идеялармен сауда-саттық жарияланады. Олар келесідей өтеді: әр топқа шығармашылық жұмыс немесе сол ойынға сәйкес ойын құрастырып айту арқылы, сатып аласыздар. Ойындардың педагогикалық құндылығына назар аударыңыз.

Жетекші:

Сауда-саттық тақырыбы "Балалармен тәрбие-білім беру жұмысында мұражайлық мазмұндағы ойындарды қолдану»

Бүгін сатуға келесі лоттар қойылды:

1. "Сезім жәшігі»

2. "Бродилки»

3. "Луллия шеңбері»

4. "Күннің көзі»

5. "Түрлі-түсті жаңғақ»

6. «Сиқырланған жазулар»

"Дәстүрлі ойындарды қолдану"

«Комплимент» ойыны өткізіледі»

Жетекші:Оңға қараңызшы, солға қараңызшы. Сіздердің жандарыныздада сүйкімді және тартымды ханымдар бар екенін байқадыңыз ба. Бір-бірімізге алғыс айтайық.

(Гүлдерді көршіге оң жаққа бере отырып, аукционға қатысушылар бір-біріне алғыс білдіреді.)

Жетекші:

Мен сіздердің беттеріңізден күлімсіреуді көріп, барлықтарыңызға жақсы көңіл-күй сыйлағаныма өте қуаныштымын.

Аукционшы:

Мен сіздердің назарларыңызға №1 лот «Сезім жәшігі "

"Сезім жәшігі" балалардың өзіндік іс-әрекеті үшін де, педагогтың тапсырмаларын орындау үшін де қолданылады. Оны жасау үшін көп күш қажет емес. Кез келген картон қорапты алуға болады. Егер қақпақ оңай ашылса, онда сіз заттарды ішке орналастырасыз. Біздің топта бүйірлік қақпағы бар жәшіктің нұсқасы қолданылады. Мұндай жәшік балаларға Ішкі не жататынын көруге мүмкіндік береді.  Бұл ретте затты сезінетін бала мазмұнды қарастыра алмайды. Жәшіктің бүйірінде екі тесік жасалады. Олардың диаметрі балаға қолын ішке қысуға мүмкіндік беруі керек. Әрбір тесікке сыртқы жағынан жеңдер бекітіледі. Жәшікті шағын музейдің тақырыбына байланысты түрлі түсірілетін суреттермен безендіруге немесе әдемі матамен тігуге болады. Уақыт өте келе тәрбиеші әр түрлі заттарды жәшікке салады. Балалардың міндеті-оларды сезінуге анықтау және оларды қандай белгілері бойынша жасағанын түсіндіру. Үлкен жастағы балалар жәшікпен өз бетінше айналысады: біреуі затты жасырады,екіншісі оны сезінеді. Сенсорлық дағдыларды дамытуға арналған мұндай жаттығуды, мысалы, шағын мұражайға экскурсия басталар алдында өткізуге болады. Егер жәшікте балшық жатса, балалар "Балшық ойыншық" шағын-мұражайына, егер қабықтың бір бөлігі - "Солтүстік орманның табиғаты" шағын-мұражайына, веретено - "көне тұрмыс заттары"шағын-мұражайына жіберіледі.

 

Жетекші:

Сонымен, сатуға №1 лот "сезім жәшігі"қойылады.

Сіздердің назарларыңызға №2 лот ұсынамыз. «БРОДИЛКИ» ойыны

Бұл ойын үшін үлкен плакат(жол түрінде маршрут салынған кеңістік, сондай-ақ ойыншылардың саны бойынша фишкалар және Қырларда сандық белгісі бар ойын текшелері қажет. Текшені лақтырып, бала өзі жасайтын қадамдардың санын анықтайды. Маршруттық желіде бір - бірінен аз қашықтықта аялдамалар-түрлі-түсті үйірмелер орналасқан. Үйірме түсі бала орындайтын тапсырманы білдіреді. Бұл бір жүрісті өткізу, бір - екі жүрісті артқа немесе Алға қайтару, қосымша қадам жасауға рұқсат болуы мүмкін. Ойын өздігінен жасалған. Мұражай тақырыбы бойынша "Суық елдердің жануарлары"атты плакат алынды. Балалармен бірге аялдамалардың түстерін белгілейді. Мысалы, қызыл түс-солтүстікте мекендейтін жануарларды еске түсіру, жасыл-жұмбақ табу (ересек мектепке дейінгі балалар үшін – сипаттама әңгіме құру, сары – пантомима көмегімен жануарды бейнелеу. Егер бала тапсырманы орындауға қиын болса,ол бір қадам жіберіп немесе ойын аяқталғаннан кейін күлкілі тапсырмаларды орындау арқылы сатып алу керек фантаны бере алады. Ойынға жұмбақтары бар карточкалар жиынтығы қоса беріледі. Мұндай ойынды музейдің кез келген тақырыбы бойынша орындауға болады.

Жетекші:

Сонымен, сатуға№2 лот - "БРОДИЛКИ"ойыны қойылады.

Келесі сатылымға№3 лот "Күннің көзі"ойыны қойылады.

Ойын үшін карточка-тапсырмалар мен әр түрлі түсті ағаш жапсырмалар қажет. Тапсырма-карточкалар 8 секторға бөлінген шеңбер болып табылады. Әр секторда сурет бейнеленген. Шеңбердің ортасында шағын музей тақырыбын анықтайтын негізгі символ бар. Символ балаларға үлкендердің көмегінсіз тапсырманы түсінуге көмектеседі. Мысалы, мұражайдың тақырыбы "жылдам жылқы" - яғни ортасында жылқы бейнеленген. Бала ойын тақырыбына байланысты, бірнеше суреттер осы тақырыпқа жатпайды. Тапсырманы орындай отырып, бала қажетті (яғни осы тақырыпқа қатысты) секторды, мысалы, сары жапсырмамен, оған қатысы жоқ – қызылмен белгілейді. Орындалған тапсырма шеңбері жапсырмалар арқасында күн сәулесіне ұқсайды.

Жетекші:

Сонымен, сатуға№3 лот – "Күннің көзі"ойыны қойылады.

Келесі лот № 4 "Түрлі-түсті жаңғақ"ойыны.

Мұражай тақырыбы бойынша түрлі-түсті жаңғаққұралын ұсынамын. Ойын алаңы екі бөлікке бөлінген. Біріншіден, дұрыс жауапты таңдау қажет объектілер бейнеленген. Бұл суреттер түрлі-түсті шеңберге салынады немесе түрлі-түсті шеңбермен белгіленеді. Ойын алаңының екінші бөлігінде жауап нұсқалары (суреттер) бейнеленген. Бала тапсырмаға (жұптық) сәйкес суретті тауып, түсі тапсырма - сурет шеңберінің түсімен сәйкес келетін жапсырмамен белгілейді.

Жетекші:

Сіздердің назарларыңызға келесі лот № 5 - " ЛУЛЛИЯ шеңбері» ойыны.

18 ғасырда француз Раймонд Лулли қағаз шеңбер түрінде логикалық машина жасады. Ол балаларда сөйлеуді дамыту құралы ретінде жақсы қолдануға болады. "Lullia сақинасы" - бұл компьютер сияқты нәрсе, тек сөздер үшін. Конструкцияның қарапайымдылығы оны тіпті кішкентай ойындарда қолдануға мүмкіндік береді.

Оқу құралын дайындау үшін оргалиттің екі тікбұрышты бөлігі алынады (құралдың толық сипаттамасы Н. А. Рыжованың "балабақшадағы Мини - музей" кітабында беріледі. »

Шеңбермен жұмыс жүйесін құру бойынша әдістемелік ұсыныстарды ұсынамын:

* Луллия шеңберлері мектепке дейінгі балаларға керемет сақиналар немесе жұмбақ шеңберлер ретінде ұсынады

* 4 жастағы балалармен жұмыс істеу үшін әр түрлі диаметрдегі 4 секторлы екі шеңберді ғана алған жөн.

* 5 жастағы балалармен жұмыс кезінде 2-3 шеңбер (әр жастағы 4-6 сектор) қолданылады

* 7 жастағы балалар әр қайсысында 8 секторы бар 4 шеңберді пайдаланатын тапсырмаларды орындайды.

* Шеңбермен ойындар музей ұғымдарын бекіту үшін орынды.

Жетекші: Сонымен, №5 лот "ЛУЛЛИЯшеңбері» сатуға қойылады.

 Жетекші: Педагогикалық идеялар аукционын қорытындылауды ұсынамын.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ

1. Мектепке дейінгі балалардың ой-өрісін музей педагогикасының ойын құралдарымен кеңейтуді жалғастыру, шығармашылық және логикалық ойлауды, қиялды дамыту.

Мерзімі: үнемі.

Жауаптылар: әдіскер, топ тәрбиешілері.

ӘДЕБИЕТ:  Н. А. Рыжова " балабақшадағы Мини-мұражайлар»

 

Тәрбиешілерге арналған тест сұрақтары:

  1. ІІ кіші топ балалары қандай дыбыстарды анық айта білуі қажет ?

А) «П-б, т-д, к-г, ф-в, с-з,ц» В) «Р- рі, қ-х, ж-з, р-л,»

С) «Ю-я, н-ң, қ-х, ж-з, о-ө» Д) олардыбыстардыанықайтаалмайды.

  1. Жаңылтпаштарды балаларға қайу ақыттан  бастапоқуға болады?

А) Ортаңғы т-ң, І жартыжылдығы

В) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы

С) Ересектопта Д) МАД топта

  1. Балалар зат бөліктерін қай уақытт аажыратып атай біледі?

А) Ортаңғы т-ң, І жартыжылдығы

В) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы

С) Ересектопта Д) МАД топта

  1. Балалар диалогтік сөйлеу түрін неше жаста қалыптастырады?

А) 4-5жаста В) 2-3жаста

С) 3-4 жастаД)5-6 жаста

  1. Ересек топ балалары неше көлеміндегі сандарды ?

А) 10 В) 20

С) 9 Д) 15

  1. Ұжымдық құрастыру қай топта басталады ?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Апта күндері мен тәулік бөліктерін атайтын топ?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. ІІ кіші топ балалларында өзіне қатысты кеңістікті бағдарлау қалай жүзеге асады?

А) шығысжәнебатыстуралытүсінікқалыптасады

В) оң жәнесолжақтыажыратабіледі

С) өзіне қатыстыкеңістіктібағдарлайалмайды

Д) солтүстік, оңтүстіктуралыұғымқалыптасады

  1. Түсіжәнекөлемібойыншақайтоптаажыратаалады?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Ортаңғы топ балаларықандайсанныңкөлеміндесанайбіледі?

А) 10 В) 15

С) 5 Д) 7

  1. Қағазданкөлемдіпішіндердіжасайалатынтопты атаңыз?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Ересек топ балаларықандайдыбыстардыатайбілуіқажет?

А) Ана тіліндегібарлықдыбыстарды В) «Л-Р, Қ-Ғ, Ш-С»

С) Шетелтіліндегібарлықдыбыстарды Д) «Ж-З, Ы-І, Н-Ң»

  1. Балаларқайтопташығарманыңжанрынажыратабіледі ? (ертегі, тақпақ, әңгіме)

А) Ортаңғы т-ң, І жартыжылдығыВ) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы

С) Ересектопта Д) МАД топта

  1. Балалардың сөздік қорына антоним яғниқарама-қарсысөздеренетінжасшамасынатаңыз?

А) 4-5жаста В) 3-4 жаста

С) 2-3 жаста Д) 5-6жаста

  1. Ортаңғы топ балалары әңгімені қалай құрастыра білуі қажет?

А) Әңгімеқұрастыраалмайды

В) Үлг ібойынша құрастырады

С) Ешқандайкөмексізойданқұрастырады

Д) бақылаужасайотырыпқұрастырады.

  1. Заттардысалыстыруқайтоптажүзегеасады ?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Мемлекеттікрәміздертуралыбалаларғатүсінікберетінуақыт?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Табиғаттағы маусымдықөзгерістерінанықтайтынтоптыатаңыз?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Көліктүрлері мен байланысқұралдарытуралыалғашақпаратберілетінтоптыатаңыз?

А) Ересек топ В) ІІ кішітопта

С) Ортаңғы топ Д) МАД топта

  1. Ортаңғы топ балаларынешеөсімдіктіңатынжатқабілуіқажет?

А) 3-4 В) 5-6

С) 4-5 Д)6-7

  1. Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

Ерте жас 1-2 жас-7-15 минут

1 кіші топ 2-3 жас

2 кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас- 15-20 минут

Ересек топ 5-6 жас 25-30 минут

Мектепалды даярлық топ 6-7 жас

  1. Оқу жоспарына сәйкес топтарда ұйымдастырылған оқу қызметінің саны

Ерте жас 7

1 кіші топ 9

2 кіші топ 11+1

Ортаңғы топ 12+2

Ересек топ 17+3

Мектепалды даярлық 20+4

 

Тәрбиешілергеарналғантесттіңжауаптары:

  1. А) «П-б, т-д, к-г, ф-в, с-з,ц»
  2. В) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы
  3. В) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы
  4. А) 5-6 жаста
  5. А) 10
  6. С) Ортаңғы топ
  7. А) Ересек топ
  8. В) оңжәнесолжақтыажыратабіледі
  9. В) ІІ кішітопта
  10. С) 5
  11. С) Ортаңғы топ
  12. А) Ана тіліндегібарлықдыбыстарды
  13. В) ІІ кішітоптың, ІІ жартыжылдығы
  14. В) 3-4 жаста
  15. В) Үлгібойыншақұрастырады
  16. В) ІІ кішітопта
  17. В) ІІ кішітопта
  18. В) ІІ кішітопта
  19. В) ІІ кішітопта
  20. А) 3-4

 

Жаңартылған күні: 25.12.2020 14:20
Құрылған күні: 25.12.2020 14:20

Текст