"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№4 педагогикалық кеңес Тақырыбы: «Мұражай педагогикасы жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-зерттеу қызметін дамыту».

4 педагогикалық кеңес

Тақырыбы: «Мұражай педагогикасы жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-зерттеу қызметін дамыту».

Мақсаты: балалардың танымдық-зерттеу қызметін дамыту, балалар экспериментін ұйымдастыру, педагогикалық шеберлікті жетілдіру бойынша педагогтердің білімін жүйелеу

Өткізу түрі: конференция

Күн тәртібі

№ 3 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

1.Топтардағы шағын мұражай бойынша шағын мұражайдың паспорты,             зертхана ұйымдастыру, балалардың жас ерекшелігіне байланысты ( альбом, диск, видео), энциклопедия .

 2. «Зерттеу қызметі  мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде». Шебер-сынып. Әдіскер Ашимова Б.

 

3.Тақырыптық бақылау

«Балалардың заттық-кеңістіктік дамытушы ортаның іс-әрекетін дамыту жағдайы»

 

Барысы:

Сәлеметсіздер ме, құрметті педагогтар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын. Бүгін «Болашақ» ғылыми зерттеу орталығының конференциясына қош келдіңіздер. Барлықтарымызға сәттілік, жұмысымыз жемісті болсын.

Білім беру ұйымының міндеттерінің бірі-баланы қазіргі қоғам жағдайында өмірге дайындау. Қазіргі балалар ақпараттандыру, компьютерлендіру дәуірінде өмір сүреді. Жылдам өмір сүру жағдайында адам тек білімді игеруді ғана емес, ең алдымен осы білімді өз бетімен алу және олармен жұмыс істеу, өз бетінше және шығармашылықпен ойлау қабілетін талап етеді. Зерттеу қызметі балада осы қасиеттердің барлығын дамытуға көмектеседі.

 

«Педагогикалық эстафета» бөлімі

Топтардағы шағын мұражай бойынша шағын мұражайдың паспорты,             зертхана ұйымдастыру, балалардың жас ерекшелігіне байланысты (альбом, диск, видео), энциклопедия. Жұмыс тәжірибесінен.

 

«Әдістемелік шеберлік» бөлімі

«Зерттеу қызметі  мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде». Шебер-сынып. Әдіскер Ашимова Б.

 

 

 

«Кемпірқосақ суы»

Мақсаты: танымдық-зерттеу қызметі процесінде судың ерекше қасиеті - тығыздығы туралы түсінік қалыптастыру.

Жабдық: су ыдысы, 4 мөлдір пластик шыныаяқ, бояулар, щеткалар, қант, қасық, бір рет қолданылатын шприц, мөлдір шыны .

Стакандарға аз мөлшерде су құйып, суды әртүрлі түстермен бояу керек.1 стакан – сары, 2-ші-қызыл, 3 - жасыл, 4-көк. 2 стаканға 1 ас қасық қант, 3 стаканға 2 ас қасық қант, 4 стаканға 3 ас қасық қант қосамыз. Ерігенше араластырамыз. Бірінші стаканды қантсыз қалдырамыз. Шприцке сары су құйып, стаканға құйямыз. Әрі қарай, біз жасыл суды жинаймыз және оны да құйамыз, біз көк сумен бірдей әрекет етеміз. Сары су басқа түстермен араласпай қозғалды және жоғарғы жағындағы бірінші қабат болып шықты. Міне, осындай "кемпірқосақ суы" шықты.Әрі қарай, біз шприцке қызыл су алып, шприцті сары су стаканының түбіне дейін батырамыз. Біз баяу құйып, сары судың қалай көтерілгенін көреміз.

 

 "Жылы тосын сый"

Түсті тұзды қалай жасауға болады? Түрлі-түсті қарындаштарды алыңыз және үккіштің көмегімен, біз оларды ұнтаққа айналдырып, жайамыз түстерді бөлетін контейнерлер бойынша.Тұзбен біріктіріп, араластырыңыз, жұмыс үшін түрлі-түсті ұнтақ жасау. Біз композиция жасай бастаймыз: Шұңқырды түрлі-түсті тұзбен толтырыңыз. Біз оны шұңқырдың көмегімен електен өткіземіз немесе оны жұдырықшаға теріп, сәндік ыдысқа ағынмен құйып, қабаттап, бірақ түстерді араластырмаймыз! Шай қасықты қолдануға болады.

 

«Аналитикалық» бөлімі

 

«Балалардың заттық-кеңістіктік дамытушы ортаның іс-әрекетін дамыту жағдайы» бойынша тақырыптық бақылау.

 

Рефлексия «Лүпіл сыйла» инстаграм желісі арқылы дауыс бер.

 

Педагогикалық кеңестің шешімі:

  1. Топтардағы шағын мұражай бойынша мұражайдың паспорты,             зертхана ұйымдастыру, балалардың жас ерекшелігіне байланысты ( альбом, диск, видео), энциклопедиялар жасау жұмыстарын толықтырып, жыл соңына дейін аяқтау.

(жауапты: тәрбиешілер, әдіскер)

  1. Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде барлық топтардағы  эксперимент орталығын толықтыру,  зерттеу қызметін одан ары жалғастыру. 

(жауапты: тәрбиешілер, әдіскер)

  1. Балалардың заттық-кеңістіктік дамытушы ортаның іс-әрекетін дамыту жағдайы бойынша зерттеу бұрыштарының жұмысын алға қоюды қолға алу. (жауапты: тәрбиешілер, әдіскер)
Жаңартылған күні: 14.04.2023 16:36
Құрылған күні: 14.04.2023 16:36

Текст