"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№3 Педагогикалық кеңес Тақырыбы: «Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қолайлы дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеу»

№3 Педагогикалық кеңес

Тақырыбы: «Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қолайлы дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеу»

Мақсаты: Педагогтардан мектепке дейінгі мекеменің пәндік-кеңістіктік дамытушы ортаны ұйымдастыруға қойылатын мемлекеттік білім беру стандартының талаптарын бекіту және нақтылау. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының жас ерекшелеріне сай топтарында дамушы пәндік-кеңістіктік ортаға талдау жүргізу және осы бағыттағы жұмысты жетілдіру жолдарын анықтау.

 

Күн тәртібі:

  1. №2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы.
    • едагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары.

(ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 ж.№83 бұйрығының өзгерістері). Оразбаева А. К

2. Теориялық бөлім: «Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қолайлы дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеу» әдіскер Ашимова Б. К.

3.Практикалық бөлім: «Топтардағы дамытушы орта ойындары» (Барлық топтар).  Жұмыс тәжірибесінен

4.Іскерлік ойын «Креативті педагог-креативті бала»

5.Педагогикалық кеңестің шешімін қабылдау

6. Рефлексия    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Педагогикалық кеңестің барысы

-Сәлеметсіздер ме, құрметті педагогтар! Сіздері №3 педагогикалық кеңесімізде жүздескеніме өте қуаныштымын. Бүгінгі педагогикалық кеңесіміз пайдалы ақпараттарға толы болады деп ойлаймын. 

1.Тренинг

Жаттығу: "Жаңғақ

Мақсаты: қатысушыларды алдағы іс-шараға теңшеу, осы тақырыпқа құндылық қатынасының атмосферасын құру, әр қатысушының жеке басы мен даралығының ерекшеліктерін ашу. қатысушыларды бүгінгі педагогикалық кеңестен алған әсерлері мен ойларын түйіндеу.

Шарты: Қатысушылар саны бойынша жаңғақтар шеңбердің ортасына төгіледі. Педагогикалық кеңестің әрбір қатысушысына бір жаңғақты алып, оны мұқият қарап, оның құрылымын зерттеп, оның барлық жеке сызықтарын есте сақтауға тырысу ұсынылады, содан кейін жаңғақтар қайтадан араластырылып, шеңбердің ортасына төгіледі. Әр қатысушының міндеті-өз жаңғағын табу. 

Қорытынды. Бір қарағанда, барлық жаңғақтар өте ұқсас болып көрінеді, бірақ мұқият қарасаңыз, олардың өте әртүрлі екенін және олардың жаңғағын басқасымен шатастыру мүмкін емес екенін байқай аласыз. Сонымен, адамдар: әркім әр түрлі, есте қаларлық, әркімнің жеке сызықтары, "соққылары", өзіндік сұлулығы мен тартымдылығы бар. Сіз оны тек сезінуіңіз керек. Ал балалар бәрінен де ерекше және педагогтардың міндеті әр балаға ыңғайлы болу үшін осындай жағдай жасау, әр балада оның бірегейлігін, тартымдылығын таба білу керек.

2.Педагогикалық кеңестің тақырыбы мен мақсатын хабарлау.  Меңгеруші Оразбаева А. К.

3. Теориялық бөлім: «Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қолайлы дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеу»  әдіскер Ашимова Б. К.

         Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру мекемесінде дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны құруға көп көңіл бөлінеді. Өйткені көптеген балаларға арналған бөбекжайдағы тобы олардың екінші үйі болып табылады, өйткені олар күннің көп бөлігін осында өткізеді, содан кейін педагогтер кеңістік құрудың инновациялық тәсілдерін қолдануға тырысуы    керек. Баланың даму көрсеткіштері, оның тәрбие деңгейі, мектепке дайындығы, эмоционалды жағдайы топтағы даму ортасының қаншалықты ыңғайлы ұйымдастырылғандығына байланысты екендігі дәлелденді.

Бала өмір сүретін қоршаған орта монотонды, аз жабдықталған стандартты бола алмайды. Ол толық, ерекше, әртүрлі, өзгермелі болуы керек.

Топтық бөлмеде даму кеңістігін құру кезінде ойын әрекетінің жетекші рөлін ескеру қажет.

Заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар:

- қауіпсіз (заттардың қауіпсіздігі мен жиһаздардың орнықты орналасуы);

- мазмұнды (заттар мен ойыншықтар, кітаптар, материалдар, құралдардың балалардың жасына және Үлгілік бағдарлама мазмұнына сәйкес болуы);

 - бай болуы (барлық тәрбиеленушілердің ойын, шығармашылық, зерттеу, танымдық әрекеттері мен қимыл белсенділігін соның ішінде ірі және ұсақ моториканы дамытуға, қимылды ойындар мен жарыстарды ұйымдастыруға, балаларға қолжетімді материалдармен соның ішінде құммен, сумен эксперимент жасауға арналған жабдықтар. 

- қолжетімді (барлық балалар соның ішінде ерекше білімді қажет ететін балалар үшін білім беру әрекеті жүзеге асырылатын барлық топ бөлмесі, кабинеттер,  ойыншықтар, материалдар, құралдардың қол жетімділігі).;

 - вариативті (ойын әрекеті, шығармашылық әрекетке, оңаша болуға және басқаларға аймақтардың болуы, сондай-ақ түрлі материалдардың, ойындар, ойыншықтардың және жабдықтардың болуы);

- көп атқарымды (балалар жиһаздарын, жұмсақ модулдерді, 10 театрландырылған қойылымдарға арналған шымылдық және басқаларды түрліше қолдану мүмкіндігі, топта балалардың түрлі әркеттерінде қолдануға болатын табиғи материалдардың, ойындарда қолданатын алмастырушы заттардың болуы);

 - өзгермелі (балалардың қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне және тәрбиелеу

Жас  топтары    бойынша  заттық-кеңістіктік     дамытушы         ортаға қойылатын талаптар: 

1)ерте жас тобында және кіші топта:

танымдық ойыншықтар, қарапайым пазлдар, зерттеушілік қызығушылығын белсендіретін қозғалмалы ойыншықтар, қимылды ойындарға қажетті құралдар, оның ішінде ірі және ұсақ моториканы дамытатын ойын құралдары, жұмсақ модульдер, қауіпсіз табиғи материалдардан жасалған ойыншықтар.

1)ортаңғы топта: дамытушы ойыншықтар, құрастыруға арналған жинақтар, сурет салуға арналған құралдармен және соған лайық жайлы орындармен толықтыру, қол еңбегіне арналған құралдар мен ойыншықтар, театрландырылған ойынға арналған жинақтар, қуыршақтар, түрлі машиналар, танымдық қызығушылығын жетілдіруге арналған табиғи материалдар, шағын модельдер.

1) ересек және мектепалды даярлық топтарында (сыныптарында):

дамытушы модульдер, күрделі пазлдар, құрастырылатын ойыншықтар, сауат ашу, алғашқы математикалық ұғымдарды игеруге ықпал ететін әртүрлі материалдар, баспа әріптері, сөздер, кестелер, үлкен шрифті бар кітаптар, боямақтар, сандары бар оқулықтар, сандары мен әріптері бар үстел үсті ойындары, ребустар, оқу құралдары, балалар энциклопедиялары, ғаламшардың жануарлары мен өсімдіктер әлемі, әртүрлі елдердің адамдарының өмірі туралы иллюстрацияланған басылымдар, балалар журналдары, альбомдар, суреттер мен карточкалар.

5.Сюжетті-рөлдік ойындар орталығы – мұнда балалардың жасына сәйкес ойындарға қажетті мынадай материалдар мен ойыншықтар: ұлттық, маусымдық киімдегі қуыршақтарды, «киіз үй және оның жабдықтары» ойын жиынтығын, ойыншық жиһаз, ойыншық ыдыстар жиынтығы, машиналар, көліктер жиынтығы (жеңіл, жүк, әуе, су, арнайы), құммен ойнауға арналған жиынтық, ойыншықтар, туған өлке туралы иллюстрациялық альбомдар, көкөністер мен жемістердің муляждарын орналастыру ұсынылады. Театрландырылған ойындарға арналған бұрыш – мұнда шымылдық, ертегі кейіпкерлерінің маскалары, қуыршақ, саусақ, үстел үсті, көлеңке және басқа түрлі театрлар, әртүрі мамандыққа арналған балалар киімдерін, кейіпкерлердің костюмдерін және басқаларды орналастыруға болады, балалармен бірге костюмдер, атрибуттар, декорацияларды әзірлеу ұсынылады.

Демалыс орны және балалардың оңаша ойнауына арналған үйшік, сәндік ортасы 1-2 баланың топтағы балалардың қызу әрекетінен алшақтап, демалуына немесе бірлесіп, кітап қарауға және дербес ойнауына ыңғайлап жасақталады. Демалыс орнын жұмсақ балалар креслоларымен және диванмен ал үйшікті шағын көрпелер мен жастықтар, жұмсақ ойыншықтармен жабдықтауға болады. Балалардың оңаша ойнауына арналған үйшікті матадан жасалған шатыр немесе киіз үй формасында қазақтың ұлттық ою-өрнектерімен безендіріп жасауға болады.

  Кітап бұрышы балалардың өз бетінше, балалармен бірлесіп кітаптарды қарауына, тыңдалған шығармалардағы кейіпкерлердің әрекетін ойында қайталауға немесе ойдан кейіпкердің рөлін өзінше сомдауға және т.б. ықпал етеді.  Мобильді кітапхананы балаларға ыңғайлы жұмсақ төсеніштермен, кресломен, үстел, орындықтармен жабдықтауға болады. Тиімді ұсыныс

▪кітап бұрышын жасау

 ▪толықтыруға ата-аналарды тарту

▪кітапты уақытша пайдалануға үйге беру

 ▪ұйымдастырылған кітап бұрышын ата- аналардың балалармен бірге қолдануына жағдай жасау

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту орталығы ұсақ моториканы дамытуға арналған дидактикалық ойыншықтар, дидактикалық ойындар (санау, түс, өлшем, геометриялық пішіндер, тірі және өлі табиғат, жыл мезгілдері, кеңістікпен уақытты бағдарлау),

сенсорлық дамытуға арналған дидактикалық ойын материалдары: (визуалды, аудио, тактильді), демонстрациялық геометриялық пішіндер жиынтығы, үлестірмелі геометриялық пішіндер жиынтығы, жазық геометриялық пішіндр жиынтығы, көлемді өлшеуге арналған материалдары бар өлшейтін стақандар мен қасықтар (мектепалды даярлық топтары мен сыныптарында), әртүрлі пішінді заттар бейнеленген заттық суреттер, сандар кассасы, санау материалы, санау таяқшалары, сандарды зерттеуге арналған ойын кілемшесі, иінтіректері бар оқу таразысы, электронды зияткерлік ойындар, шахмат, дойбы, 20-25 бөлшекті пазлдар, 100 бөлшекті пазлдар, әртүрлі тақырыптағы лото, суретті домино, дамытушы үстел ойындары, мозайка және басқалар балалардың жасына сәйкес орналастырылады.

Бөбек жасы топтарында осы жас топтарында балаларды түспен, пішінмен, көлеммен таныстыруға, ұсақ және ірі моториканы дамытуға, кеңістікті бағдарлауға ықпал ететін сенсомоторлы орталық құру ұсынылады. Онда әр түрлі көлемдегі пирамидалар, баулармен, түймелермен, белдіктермен, құлыптармен 14 және үстел үсті ойыны заттары, ірі моториканы дамытуға арналған дидактикалық ойыншықтар, ойыншық арбалар және басқалар орналастырылады. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту орталығы балаларға арналған жиһазбен, жұмсақ төсеніштермен жабдықталуы қажет.

 Құрастыру және робототехника орталығы – ағаш немесе пластмасса бөлшектері бар конструкторлар, ірі және ұсақ құрылыс материалдарымен үстел үстінде немесе жұмсақ төсеніштің үстінде балаларға құрастыруға ыңғайлы және құрастырылатын құрылысты басқа балалардың бұзып кетпейтіндей жағдайда жасақтауға болады. Мұндай орталықтың балалар шығармашылығын, құрастыру қабілеттерін дамытуда маңызы зор. Орталық барынша мобильді болғаны дұрыс. Құрылыс бұрышының мазмұнын түрлі қажетті заттармен (әр түрлі конструкторлар, текшелер, үлкен және ұсақ құрылыс материалдары, құрылыстың үлгілері мен сызбалары),

Табиғат және ғылым бұрышындағы материалдар мыналарды қамтиды: 1) балалар бақылайтын және күтім жасайтын тіршілік иелері (бөлме өсімдіктері, үй жануарлары, құстар); 2) табиғи нысандар (жапырақтар, бүрлер, тастар, қабықтар, тұқымдар, дәндер, бор, қауырсындар, көмір, микроскоптар, өсімдіктер гербарийлерінің жиынтығы және т.б.); 3) табиғат күнтізбесі, табиғат туралы кітаптар (оның ішінде сөйлейтін кітаптар), жануарлар, өсімдіктер, жәндіктер туралы балалар энциклопедиялары; 4) «дыбыс», «су және ауа», «жылу» тақырыптары бойынша эксперимент жүргізуге арналған құралдар, сондай-ақ магнит, өлшейтін ыдыстар, лупа, матадан және клеенкадан жасалған алжапқыштар, тазалауға арналған мүкәммалдар (леген, шүберектер, щеткалар), суару ыдыстары, қопсытқыш таяқшалар, бүріккіш бөтелкелер, өсімдіктерге күтім жасауға арналған құралдар жиынтығы және тағы басқалар; 5) құм, ойыншықтары бар су.

Табиғат және ғылым орталығына балалардың қызығушылықтарын арттыру үшін оны табиғи материалдан жасалған балалар қолөнері бұйымдарымен, табиғат экспонаттарымен, икебандармен безендіру ұсынылады

Шығармашылық орталығы балалардың қоршаған ортаның әсемдігіне қызығушылығын қалыптастырады, балалардың өздігінен бейнені жасауға деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға ықпал етеді. Мұнда балалар қызығушылықпен сурет салады, мүсіндейді, жапсыру жұмыстарын орындайды. Шығармашылық әрекетке арналған материалдар мен құралдар: - қарындаштар (қарапайым, түрлі түсті), бор, фломастерлер, бояулар, гуашь, қылқалам, сызғыш, сорғыш қағаз сүлгілер, пластмасса стақандары; - бұйымдар жасауға арналған материалдар мен құралдар: ермексаз, қамыр, саз, ағаш, желім; - фигуралы үлкен трафареттер; - боямақтар; - жапсыруға арналған материалдар мен құралдар: түрлі-түсті қағаз, түрлітүсті және ақ картон, мата, желім, қайшы, скотч; - зерттеу, зерделеу және бұйымдар жасауға арналған әртүрлі табиғи материалдар; - балаларға арналған мольберт; - матадан және клеенкадан жасалған алжапқыштар; - тазалауға арналған мүкәммалдар (леген, шүберектер, щеткалар); - дидактикалық ойындар; -халықтық-қолданбалы өнер үлгілері бар альбомдар, танымал суретшілердің иллюстрациялары; -дыбыстық музыкалық аспаптар, әртүрлі сылдырмақтар, музыкалық ойыншықтар, қоңыраулар

 Қазақ халқының тұрмыстық заттары мен салт-дәстүрлерімен таныстыру, Отанның тарихы мен мәдениетіне баулу және оған құрметпен қарауды қалыптастыру, туған жер туралы түсініктерін кеңейту үшін мектепке дейінгі ұйымда арнайы орын немесе кабинет жасақтау. Мұны балалар ішіне ойнап отыруға ыңғайлы жартылай алдыңғы жағы ашық киіз үй макетімен және оның жабдықтарымен, қазақ халқының тұрмыстық заттарымен, музыкалық аспаптарымен, әшекей бұйымдарымен, ұлттық киімдерімен және басқалармен жабдықтау.

3. Топтардағы балаларға арналған пәндік - кеңістіктік ортасы.

( Барлық топтар).  Жұмыс тәжірибесінен.   

4. Іскерлік ойын «Креативті педагог-креативті бала»

Шарты: Себетте жатқан заттарды пайдалана отырып, бір заттық дамутышы  ортаның жұмысын көрсету.

Рефлексия «Түрлі-түсті вагондар»

 

№ 2 педагогикалық кеңестің шешімі:

1.Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қолайлы дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеуді жалғастыру және дамыту.

 (барлық топтар, пән мұғалімдері, мерзімі жыл бойы)

2. Жұмыс тәжірибесінен көрсеткен «Топтардағы дамытушы орта ойындары» бойынша «Айгөлек», Сұңқар ересек, «Балапан» ортаңғы топтарының жұмыс тәжірибесін өте жақсы деп саналсын. Топтардағы дамыту орталарын одан әрі дамыту, толықтыру. (барлық топтар, пән мұғалімдері, мерзімі жыл бойы)

 

Жаңартылған күні: 23.01.2023 17:38
Құрылған күні: 23.01.2023 17:50

Текст