КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 14 ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "СРЕДНЯЯ ШКОЛА № 14" ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА КОКШЕТАУ

instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2024-2025 оқу жылының жылдық жоспарының орындалуын талдау

2024-2025 оқу жылының

жылдық жоспарының орындалуын талдау

 

 

  1. Денсаулықты және салауатты өмір салтын сақтау.
  2. МДҰ-ның білім беру бағдарламасының бағыттарына қарай орындалу нәтижесі.
  3. Балалардың мектепте дайындығы.
  4. Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін көтеру нәтижесін талдау
  5. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынас жүйесін талдау
  6. Әкімшілік-шаруашылық жұмыстардың қорытындысын талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024-2025  оқу жылына денсаулық сақтау қызметінің мониторингі

Денсаулық диагностикасы мен мониторингі

МДҰ  келіп  жүрген балалардың  медициналық- әлеуметтік жағдайына талдау: балалардың денсаулығының жағдайы, жыл бойы ауырған балалар, денсаулық топтары бойынша сомалық мәлімет, денешынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастыру  нәтижесі, шынықтыру, тиімді тамақтануды ұйымдастыру,т.б.

Мектепке дейінгі ұйымға балалардың келуі және сырқаттануына талдау

Мазмұны

2023-2024

2024-2025

Жалпы науқастық

 

 

Созылмалы ауруы бар балалардың саны

67

72

Денсаулық тобы:

1

 

135

 

110

2

89

139

3

3

-

 

Балалардың дене дамуы және денсаулығының жағдайы туралы мәлімет

 

2023-2024

2024-2025

 

 

 

Орта тізімдік құрам

236

241

Науқастану оқиғасының  саны

590

702

Жиі ауыратын балалардың саны

89

90

 

Ауру классификациясы

 

 

Балардың саны

2024

2024

Тыныс алу органының ауруы

3

 

ЛОР – органының ауруы

-

 

Ас қорыту органының ауруы

6

 

Несеп – жыныстық жүйенің ауруы

-

-

Тері , тері асты ауруы

4

3

Эндокриндік ауру

-

-

Қозғалыс аппаратының ауруы

-

-

ЖҚТЖ (жүрек қан тамырлары жүесінін) аурулары

-

1

ОЖЖ (ЦНС)аурулары

-

1

Көру мүшелерінің ауруы

3

3

Барлығы

                  105

110

 

 Ауру-сырқаттанудың талдауы 2024-2025 жылы келесідей қортынды шығарды:

Жиі ауыратын балалар саны 1 балаға  көбейген ,және науқастану оқиғасының  саны

19 % көбейген.

Былтырғымен салыстырғанда: ЛОР органы аурулары 2  бала5а  көбейген,тыныс  алу  органдары , несіп жыныстық жүйесінің ауруы,эндокриндік,қозғалыс аппаратының аурулары  былтырғыдай,тері-тері асты ауру  бала саны  1  балаға  көбейген.ЖҚТЖ аурулар  бала  саны  1  балаға  көбейді. ОЖЖ ауруы 1  балаға көбейді. Көру мүшесінің ауруларымен   былтырғыдай..Санаторлық   тобында  15  бала саауықтырыл  шықты.  

МДМ кешенді сауықтыру қызметі жүзеге асырылады:

  • таңғы жаттығу
  • кезеңдік дәрумендендіру
  • нүктелі массаж
  • массажды жолдар
  • шынықтыру
  • балаларды диспансерлеу
  • санаторлық  топтарда сауықтыру
  • алдын-алу байқаулары
  • аурудың алдын алу  бойынша ата-аналармен жұмыс
  • ауру сырқаудың  мониторингі
  • профилактикалық екпе егу ұлттық күнтүзбесі бойынша екпе жүргізу
  • жедел көмек көрсету
  • тәрбиешілер балалардың жас ерекшелігіне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес әртүрлі қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасайды, дене шынықтыру залы балалардың козғалысын дамытуға арналған спорттық кұралдармен жабдықталған, салауатты өмір сүрудің маңызы кеңестер өткізеді.
  • ата-аналармен жұмыстың негізі жыл басында әрбір баланың жағдайына қарай құрылған жеке сауықтыру жоспары. Әр жиі ауыратын балаға жылдың басында ата-аналармен бірлесе диагностиканың негізінде,денсаулығының жағдайына және психомоторлық дамуына байланысты жеке сауықтыру жоспары құрылады.

 

 

Шешім: Дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары және кешенді алдын-алу шараларының нәтижесінде дамуының денгейі, денсаулық топтары бойынша ауру-сырқау көрсеткішінің жағдайы оңтайлы.

Денсаулық жағдайының бағалауы өткізу бойынша талаптарға сәйкестігі-толық көлемде.Балалардың тамақтану нормасының орындалуы 100%, балаларды диспансерлеу толық көлемде жүргізілді. Профилактикалық екпе егу ұлттық күнтүзбесі бойынша  100% орындады.

 

  «Болашақ» бөбекжайының медбикесі А.А.Апенова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектепке дейінгі жастағы балалардың «Мектепке дейінгі үлгілік оқу бағдарламасын»  бағдарламаларын игеруіне талдау 2024-2025 оқу жылы қорытынды.

Жүзеге асырып жатқан бағдарламаларды балалардың игеру бойынша

 

Топтың атауы

Тәрбиешінің аты-жөні

МДҰ барлық балалар саны

 Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

 Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

жо

ға

ры

орташа

тө

мен

жо

ға

ры

орташа 

тө

мен р

жо

ға

ры

ор

та

ша

тө

мен р

 жо

ға

ры

орташа

төмен

жоға

ры

орташа

тө

ме

1

«Айгөлек» ерте жас

Утепова Ж. М.

Дюсекеева М. М.

1 жас

17

12

3

2

10

5

2

8

6

3

11

5

1

12

5

0

2

«Ақжелек» санаторлық

Бейсенова Р.

1 жас

2

2

0

0

1

1

0

1

1

0

2

0

0

2

0

0

2

"Қарлығаш" кіші топ

Азирбаева Ш. А.

Смагулова Г.А

2 жас

27

27

0

0

24

2

1

27

0

0

26

1

0

27

0

0

2

"Жұлдыз" кіші топ

Райымбек Ж.. Сағынтаева К.Ж.

2 жас

24

24

0

0

20

4

0

22

2

0

22

2

0

24

0

0

3

«Ақжелек» санаторлық

Бейсенова Р.

2 жас

1

1

0

0

0

1

0

1

0

0

1

0

0

1

0

0

4

«Бөбек» ортаңғы тобы

РыскуловаА.Б.     Каирбаева Б.Д.

3 жас

27

25

2

0

25

2

0

24

3

0

24

3

0

23

4

0

5

"Балдырған" ортаңғы тобы

Боранбай А. Ж. Бекарыстанова Б. С.

3 жас

27

25

1

1

24

2

1

21

5

1

21

5

1

19

7

1

 

«Ақжелек» санаторлық

Бейсенова Р.

3 жас

3

3

0

0

2

1

0

3

0

0

3

0

0

3

0

0

6

 

"Балдәурен" ересек тобы

Тасимова Н. К.

Уатхан Д.

4 жас

23

21

2

0

20

3

0

21

2

0

23

0

0

23

0

0

7

«Еркетай» ересек тобы

Маханова Г.М. Джунуспекова Г.Р.

4 жас

26

25

1

0

20

6

0

15

11

0

18

8

0

25

1

0

8

«Ақжелек» санаторлық

Бейсенова Р.

 

4 жас

2

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

9

«Балапан» мектепалды тобы

Шокумова А.М. Кусаинова Н.Д

 

5 жас

23

 

23

0

0

18

4

1

18

4

1

19

4

1

20

3

0

10

«Сұңқар» мектепалды  тобы.

Иманова Б.Н. Шокумова А. М.

5 жас

17

17

0

0

16

1

0

17

0

0

17

0

0

17

0

0

13

«Айналайын» мектепалды тобы

Жусупова М.Д. Есентаева Ж.К

5 жас

22

22

0

0

19

3

0

20

2

0

21

1

0

22

0

0

14

«Ақжелек» санаторлық

 Бейсенова Р.

5 жас

2

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

 

кесте №1

 

Шешім: оқу жылында балалардың даму деңгейінің диагностикасының нәтижесі бойынша тәрбиешілер бағдарламаның міндетін жүзеге асыруы жақсы. Үлгілік оқу бағдарламасын игеруі  жоғары деңгей бойынша  88 %., орташа деңгей-11 %, төмен-1%. Келесі оқу жылына жоғары деңгей бойынша балалардың білім деңгейін 100 % -ға жеткізу бойынша жұмыстар жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024-2025 оқу жылының басындағы диагностика қорытындысы

 

А.Р.Лурияның «10 сөзді жаттау» әдістемесін жүргізу және интерпретациялау процедурасы.

Мақсаты: сөздерді есту жадының күйін бағалау, шаршау, зейін белсенділігі, есте сақтау, сақтау, жаңғырту, ерікті зейін.

 

Диагностикаға 3 мектепалды топтары қатысты.

 

Жады. «10 сөзді жаттау» әдістемесі авторы: А.Р.Лурия

 

р/с

Мектепалды тобы

Топтағы бала саны

Жоғарғы деңгей

Орташа

деңгей

Төмен деңгей

1

«Айналайын» тобы

 21

-

17

4

2

«Балапан» тобы

22

1

18

3

3

«Сұңқар» тобы

20

2

16

2

 

Ойлау. «Нелепицы» әдістемесі. Р.С.Немов

 

р/с

Мектепалды топ

Топтағы бала саны

Жоғарғы деңгей

Орташа

деңгей

Төмен деңгей

1

«Айналайын» тобы

 21

11

 

10

-

2.

«Балапан» тобы

22

9

9

4

3.

«Сұңқар» тобы

20

11

7

2

 

2024-2025 оқу жылының аяғындағы  мектепалды топтары бойынша ақпарат

Мамыр айында диагностикаға 3 топ қатысты:

Айналайын» тобы

«Балапан» тобы

«Сұңқар» тобы қатысты

 

5-6 жас аралығындағы балаларға арналған «Мектепте оқу қабілеті» тесті авторы: Г.Вицлак

Мақсаты: 5-6  жастағы балалардың мектептегі білім алуға психологиялық дайындығын, баланың психикалық даму деңгейін анықтау.

Диагностика авторы: Г.Виицлак «Мектепке оқу қабілеті» тест жүргізілді

 

Диагностика бойынша ұсыныстар:

  • Көбіне балалар суреттер арасындағы мағыналық байланысты таба алмай,бір-бірлеп бөлек сипаттайды.;
  • Көру арқылы емес, көбіне есту арқылы есте сақтаумен жұмыс жасау;
  • Геометриялық фигураларды  біледі, таба алады;
  • Суреттерді  жіктей алады;
  • Балаларды  еш ойланбастан еркін сөйлеуге баулу;
  • Көбіне жай сөйлемдер айтылады:
  • Балаларға ауызша логикалық тапсырма беруді ұсынамыз;

 

Психолог: Идрисова К. Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогикалық кадрлармен жұмыстың жағдайы, олардың кәсіби деңгейі, аттестаттау нәтижесі, қорытынды

Кадрмен толықтыру штаттық кестеге сәйкес:

Меңгеруші, әдіскер, тәрбиешілер- 21, мамандар -8  (психолог, логопед- мұғалімі, дефектолог мұғалімі, қазақ тілі мұғалімі, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыка жетекшісі). Қоса атқарушысы -1 маман (музыка жетекшісі)

 

Педагогикалық қызметкерлердің кадрлық құрамына салыстырмалы түрде талдау:

 

Категория, санат

2022-2023

2023-2024

2024-2025

Педагог- зерттеуші

2

Педагог- зерттеуші

2

Педагог- зерттеуші

2

Педагог-сарапшы

4

Педагог-сарапшы

5

Педагог-сарапшы

4

Педагог- модератор

7

Педагог модератор

7

Педагог -модератор

12

 

Көрсеткіштер

2022-2023оқу жылы

2023-2024

2024-2025

Кадр жинақтау

29

27

29

Білім деңгейі

Жоғары-12

Арнайы орта-17

Жоғары-11

Арнайы орта-16

Жоғары-

Арнайы орта-

Біліктілік деңгейі

Педагог- зерттеуші 2

Педагог- сарапшы 4

Педагог- модератор 8

Жоғары -0

1 санат- 2

2 санат- 5

Санатсыз-8

Педагог- зерттеуші 2

Педагог- сарапшы 5

Педагог- модератор 7

Жоғары -0

1 санат- 2

2 санат- 3

Санатсыз-8

Педагог- зерттеуші 2

Педагог- сарапшы 4

Педагог-модератор-12 Жоғары -0

1 санат- 1

2 санат- 0

Санатсыз-10

 

МДМ тәрбиешілер мен мамандардың кәсіби өсуіне жасалған жағдайдың арқасында биылғы жылы оңтайлы нәтижелер алынды:

• біліктілік деңгейін көтергендер: .

2022-2023 оқу жылында педагог- сарапшыға 1 педагог Асаинова Г. Х. К, педагог- модератор Шокумова А. М.. Идрисова К. Г., Маханова Г. М., Каирбаева Б. Д.. ҰКТ- ден өтіп, қажетті ұпайларын жинап, портфолияларын сарапшы комиссияға тапсырып санаттарын алды

2023-2024 оқу жылында педагог- модератор Сагынтаева К. Ж., .. Смагулова Г. А.., Тасимова Н. К.., Боранбай А. Ж., Бекарыстанова Б. С., Кусаинова Н. Д., Есентаева Ж. К. ҰБТ- ден өтіп, қажетті ұпайларын жинап, портфолияларын модератор комиссияға тапсырып, педагог- модератор категориясын алды

 

2024-2025 оқу жылында 5 педагогикалық кеңестер ұйыдастырылды Кеңестерде келесі мәселелер қаралды:

№1 Педагогикалық кеңес тамыз (ақпараттық), өткізу түрі- нұсқаушы

Тақырыбы:«МДБҰ жаңа 2024-2025 оқу жылының оқу- тәрбиелеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі бағыттары»

1.Жазғы сауықтыру жұмысының есебі, қорытындылау.

2.Балабақша топтарының жаңа оқу жылына дайындығының сараптамасы.

3.Жаңа 2024-2025 оқу жылының жылдық жоспарымен таныстыру, бекіту.

4. Жұмыс оқу жоспарын бекіту.

5.Кадрларды орналастыру.

6. Педагогтарды марапаттау        

№ 2 педагогикалық кеңес «Бөбекжайда ұлттық құндылықтар мен ойындарды насихаттаудың маңызы»

№1педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

1.Тұсау кесер, кеңес

2. «Ұлттық ойындар шеруі» тақырыбында көрме ұйымдастыру

3.Тақырыптық бақылау

№ 3 педагогикалық кеңес "Жобалар мен эксперимент әдісі негізінде экологиялық тәрбие"

№ 2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

№ 2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

1.Тұсау кесер, кеңес

2. Экологиялық тәрбие бойынша жобаларды қорғау Тақырыптық бақылау

№4 Педагогикалық кеңес «Балалардың қауіпсіздігі мен денсаулығы»

№3 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы

1.Тұсау кесер, кеңес

2.Жобаны қорғау.(д/ш нұсқаушылары) Тасбулатова К. К,Сыздыкова Л. А.,медбике Апенова А. № 5 Педагогикалық кеңес. «Оқу жылының қорытынды талдауы.

Жазғы сауықтыру кезеңінің жоспарын бекіту»

1.Өткен кеңес шешімінің орындалуы.

2.Шығармашылық топтардың , психолог, логопед, дефектолог, медицина қызметкерлерінің қорытынды есептері. Оқу жылына қызметкерлердің жұмысының қорытындысын шығару. Марапаттау.

3.Балалардың дамуын диагностикалау.

4.Ауру-сырқаулықтың талдауы

Әр педагогикалық кеңестің шешіміне сәйкес міндеттер орындалды.

2024-2025 оқу жылында ПМПК отырыстары өткізілді.

ПМПК-ның № 1 отырысы

«Тіл кемістігі  және дамуында ауытқуы бар балаларды анықтау», «Дамыту- түзетушілік жұмыс бағытын құрастыру»

ПМПК-ның № 2 отырысы

«Дамыту- түзетушілік жұмыс бағыттарының сапалық нәтижесі» Болашақ» балабақшасында ПМПК- ға қатысқан балалар саны

 

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

2024-2025 оқу жылы

45

13

42

 

 Кеңес беру, шебер-сынып, семинар, семинар-практикум

 

         Қыркүйек айында әдіскер    Ашимова Б. К.  «Балабақшадағы оқу – тәрбиелік үдерістерді ұйымдастыру және жобалау» тақырыбы бойынша  кеңес берді.

         Қазан айында педагогтар: Смагулова Г. А.,Кенжалина Ж.Б. «Ұлттық салт-дәстүр тәрбиенің көзі!  тақырыбы бойынша семинар-практикум өткізді.

         Қараша айында әдіскер. Ашимова Б. К, тәрбиешілер Кусаинова Н. Д Сағынтаева К. Ж. «Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудағы жасанды интеллект технологиялары», «Балабақшада құм терапиясын қолданудың маңызы» тақырыптары  бойынша семинар-практикум -өткізді

         Желтоқсан айында тәрбиеші Бейсенова Р. А. "Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеудегі ойын технологиялары"тақырыпта шебер-сынып өткізді

         Қантар айында "Балалар эксперименті-мектеп жасына дейінгі балалардың іздеу-зерттеу қызметінің негізі"тақырыбы бойынша тәрбиеші Шокумова А. М.. семинар-практикум өткізді.

         Ақпан  айында дене шынықтыру нұсқаушылары Сыздыкова Л. А., Тасбулатова К. К.. «Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын асық ойындар арқылы дамыту»тақырыптарында семинар-практикум өткізді.

         Наурыз айында тәрбиеші Бекарыстанова Б. С.«Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық үрдістерін ойын арқылы дамыту» тақырыбы бойынша семинар-практикум -тк3зд3

         Сәуір айында тәрбиеші Джунуспекова Г. Р., қазақ тілі мұғалімі Зархум Т. «Мектепке дейінгі дайындықта мнемокестелерді қолдану тақырыбы бойынша шебер-сынып берді.

Мектеп жасына дейінгі  балалардың дамуына мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдарды қыркүйек, мамыр  айларында әдіскер Б. К. Ашимова         сауалнама, мониторинг жасады.

Семинар

Желтоқсан айында «Мектепке дейінгі тәрбиелеумен оқытудағы заманауи технологиялары мен ұлттық құндылықтар» тақырыбында аудандық тәжірибе алмасу семинары өткізілді.

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы бойынша ай сайын іс-шара жоспарланып, өткізілді. Атап айтсақ  «Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі» челленджі, «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акциясы, «Күзгі асар» жәрмеңкесі, Орманды өрттен қорғаңыз» акциясы , «Ұшқыр ой алаңы» сайыс, «Мамандықтар әлемі» квест ойыны, «Мобильді кітапхана» байқауы ,«Ананың аялы алақаны» челленджі, «Балабақша театры». «Жас ғарышкер» мектепке дейінгі робототехникадан жарысы, «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» «Әкем, анам және мен» спорттық сайыс, «Әншуақ» фестивалі өткізілді. Жыл бойы өткізілген іс-шаралар балалардың жан-жақты дамуына, шығармашылық, экологиялық, рухани-адамгершілік және дене тәрбиесіне үлес қосты. Ата-аналармен серіктестік орнатылып, тәрбиелік ықпалы жоғары деңгейде жүзеге асты.

 

Қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған балалар әрекеті түрлерінің тақырыптық жоспары бойынша  ересек, мектепалды топтарында апта сайын циклограммаға жоспарланып, қауіпсіздік іс-әрекеттері өткізілді.

 

ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жалпы әдістемелік тақырып:

Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының кәсіби шеберлігін арттыру, жаңа заманауи әдіс-тәсілдерді, технологияларды зерделеп, енгізу

2024-2025 оқу жылындағы 4 әдістемелік кеңестер өткізілді.

№1 отырыс қыркүйек айында Әдіскер Ашимова Б. К. және шығармашылық топ жетекшілерінің қатысумен өтті.Тақырыбы: «Білім беру ұйымдарында білім беру үдерісінің жаңа және қолданыстағы технологиялар, әдістер, құралдар нысандарын енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру»

№2 отырыс желтоқсан айында өтті. Күн тәртібі: аттестация материалдарын талдау, әдістемелік  нұсқауларды бекіту

№3 отырыс ақпан айында өткізілді. Тақырыбы «Мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін зерттеу әрекеті арқылы дамыту». Күн тәртібі:

1 .Мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін зерттеу әрекеті арқылы дамыту (кеңес). Әдіскер Ашимова Б.

 2.Мектеп жасына дейінгі балалардың тәжірибелік - эксперименттік қызметі (жұмыс тәжірибесінен). Ортаңғы, ересек, мектепалды топтарының тәрбиешілері жұмыс тәжірибесімен бөлісті.

3.Балалардың білім деңгейлерінің, үлгерімі сапа мониторингісі.(аралық). Әдіскер Ашимова Б.есеп берді.

№4 отырыс мамыр айында өтті. Тақырыбы: «2024 -2025 оқу жылына балабақшадағы  әдістемелік кеңес жұмыстарының қорытындысы»

1.2024 -2025 оқу жылына балабақшадағы  әдістемелік бірлестік жұмыстары туралы есеп.

2.Балалардың  білімі, біліктіліктері және дағдылары бойынша қорытынды мониторингінің нәтижелері. 

3.Жазғы сауықтандыру жұмыстарына дайындық.  Жазғы кезеңге атқарылатын жұмыстардың тақырыптық жоспарын бекіту.  Талқылау, ұсыныстар

 

.Ашық оқу қызметтері, әдістемелік апта, шебер- сынып

Өз білімін жетілдіру тақырыптыры бойынша  қараша айының  2 аптасында Смагулова Г.А.,Шокумова А.М., Есентаева Ж.К., Жусупова М.Д, Боранбай.А. Ж  Рыскулова А.Б., Сагынтаева К.Ж, Джунуспекова Г.Р. ұйымдастырылған ашық іс-әрекеттер өткізді. Қараша 4 аптасында ойын технологиясы бойынша тәрбиешілер Маханова Г.М., Бекарыстанова Б. С.,

Бейсенова Р.А. Тасимова Н. К., Иманова Б. Н., Райымбек Ж., Дюсекеева М. М., Утепова Ж. М. Кусаинова Н. Д., қаңтардың 4 аптасында пән мұғалімдері Сыздыкова Л.А., А.Тасбулатова Қ.К., Асаинова Г.Х., Идрисова Қ.Г, Зархум Т., Кенжалина Ж. Б. ұйымдастырылған ашық іс-әрекеттер қөрсетті. Барлық педагогтар мамыр айында қорытынды ұйымдастырылған  іс- әрекеттер өткізді.

Балабақшада ай сайын іс-шаралар өткізілді:

 

Қыркүйек

1.Білім күні  «Жарқын болашаққа - біліммен»!» (мектепалды топтары)

2.«Туған тілім-ана тілім» тілдер мерекесі

3. «Салауатты денеде - салауатты рух» денсаулық күні (таза ауада)

Қазан        

1.«Алтын күз!» күз мерекесі.

2.«Отаным менің-Қазақстан!» республика күні

Желтоқсан         

1. «Тәуелсіздік Қазақстан» ертеңгіліктер мен ойын- сауықтар, ашық есік күні.

2.  «Жарқыра шырша!» жаңа жылдық ертеңгіліктер

Наурыз     

1.«Анашым, мерекеңмен!» 8 наурызға арналған ертеңгіліктер

2. «Наурыз- думан» ертеңгіліктер, ашық есік күні.

Сәуір        

1.«Спорт-өмір көркі» денсаулық күні

Мамыр     

1. Бірлік күні, Ұлы жеңіс және отан қорғаушылар мерекесіне арналған  ойын-сауықтар

2. «Қош бол, балабақша!» балабақшамен қоштасу ертеңгіліктер

маусым     

1.« Бала деген бір бақыт!» балаларды қорғау күні мерекесі

Жыл бойы көрмелер ұйымдастырылып  өткізілді.

 

«Табиғи сыйлықтар жинағы» табиғи материалдар

қыркүйек

«Сиқыршы қыс» (әртүрлі материал)

желтоқсан

«Көңілді шеберхана» қолөнер көрмесі, жүн, былғары, киіз, ағаш, жіп, қағаз, саз және т. б.      

наурыз

«Жазғы бояулар»  сурет

маусым

 

Тақырыптық күндер мен апталар:

Қыркүйек

«Отбасылық дәстүрлер» отбасы күні

Қазан

«Қарттарын қадірлеген ел ардақты» қарттар күні

Желтоқсан

Президент күні

«Еркіндігі елімнің-Тәуелсіздік» Тәуелсіздік күні

Наурыз

«Алғыс деген ел сыйы» алғыс айту күні

Сәуір

«Ғарышқа  саяхат» ғарышкерлер күні

Мамыр

«Достығымыз жарасқан!» бірлік күні.

«Біз Отанның сарбаздары» Отан қорғаушылар ,

«Ұлы Жеңіс жасасын!» Жеңіс күні

 

Спорттық ойын-сауықтар:

«Көңілді спорттық ойындар»

«Ормандағы қызықтар»

«Ертегіге қонаққа!»

«Қыс қызығы»

«Ойын еліне саяхат»

«Доптар әлемі»

«Ұлттық ойындар марафоны»

«Жол белгілері»»

«Жазғы олимпиада»

 

Жедел, тақырыптық бақылаулар. Жоспарға сәйкес жүргізіліп отырды.

Тақырыптық бақылау жоспарланған уақытында өткізілді ақпараттық анықтамалар жасалды.

Жаппай бақылау

Мектекпе даярлық тобындағы тәрбиеленушілердің бағдарламаны меңгеруі, мектепке дайындығы бойынша өткізілді.

 

Педагогикалық үрдісті жабдықтау. Әдістемелік кабинеттің жұмысы жылдық жоспарға сай  жүргізілді. Әр айда жоспардағы шаралар өтті. Олар: Нормативтік құжаттарды құрастыру және бекіту: оқу жоспарын, сабақ кестесін, пән мұғалімдері мен жеке мамандардың жұмыс кестесін, жас ерекшелігіне сай күн тәртібін құру. Бағдарламаның бөлімдері бойынша әдістемелік жабдықтауды жалғастыру. Жаңа оқу жылына педагогтардың сапалық тізімін құру. ТОЖ оқып біліп, тәрбиешілерді таныстыру, оқу жоспарын сәйкестендіру. Қалалық білім бөлімінің жоспарына сәйкес байқау, сайыс, семинарларға қатысу. Педагогтардың өз білімін жетілдіру бойынша тақырыптарының тізімін құру. Педагогтардың бұқаралық ақпараттар құралына мақала жазуға көмектесу. Балабақша сайтын әдістемелік материалдармен толықтыру. Педагогтарға өз білімін жетілдіру бойынша жинаған материалдарын, тәжірибелерін жинақ қылып жарыққа шығаруға көмек көрсету. Ашық, тақырыптық, қорытынды сабақтардың кестесін құру. Курстан өтетін педагогтардың тізімін, кестесін құрып, қатысуын қадағалау. Аттестататаудан өтетін педагогтардың тізімін құрып, олармен жұмыс жоспарын құрып, жыл бойы әдістемелік көмек көрсету.

Білім сапасын бағалау жүйесіне қатысты жұмыс жоспары. (жаңа білімдік технологияларды енгізу арқылы білім сапасын көтеру) бойынша төмендегідей шаралар өткізілді.

МДҰ инновациялық қызметінің моделін құру. МДМ инновациялық тәртіпте перспективтік жоспарын құру және бекіту. Оқу үрдісіне жаңа бағдарламалар мен технологияларды енгізу: жұмыста жаңа педагогикалық технологияларды қолдану (дамыта оқыту, жеке жұмыс, проект әдісі, денсаулық сақтау технологиясы, балаларды тәрбиелеуде тұлғаға бағытталған модель және т.б.) Әдістемелік жұмыстың әртүрімен педогогикалық ұжымда инновациялық бағдарламалар мен педтехнологиялардың мазмұнын оқу. Жаңа бағдарламаларды енгізу бойынша теориялық және практикалық материалдарды безендіру, тарату. МДМ оқу үрдісінде инновациялық технологияларды қолдану бойынша ұстаздарға кеңес және әдістемелік көмек көрсету. (ағарту жұмысы). МДМ инновациялық бағдарламалар мен технологияларды қолдану бойынша қорытындысын шығару, келесі жылға перспективтік жұмысын анықтау.

 

Меңгерушінің қатысуыменен болатын мәжілістер жоспарға сәйкес әр айдың соңында өткізіліп отырды.

Internet- ресурсқа шығу кесте бойынша ай сайын  топтар өздерінің материалдарын салып отырды.

 

АТА- АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС

2024-2025 оқу жылында жалпы ата- аналар жиналысының 1 отырысы қыркүйек айында өткізілді.  Екінші отырыс мамыр айында өтті.

Қыркүйек айында «Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу» атты тақырыпта төмендегідей күн  тәртібімен өтті.

- Жалпы ата-аналар комитетін бекіту

- Ата-аналар комитетінің төрағасын сайлау

- 2024-2025 оқу жылына МДМ материалдық базасының дамуы

- топтарға арналған оқу бағдарламасы

- Топтарда балаларға қолайлы жағдай жасау үшін бірлескен жұмыс туралы

Мамыр айында «Отбасы- тәрбиенің алтын бесігі» атты тақырыппен өтіп, төмендегідей сұрақтар көтерілді.

 - МДҰ жазғы уақыттағы жұмысын ұйымдастыру

- Ата-аналар комитетінің есебі

- МДҰ балаларға арналған қалалық іс-шараларға қатысу жұмысының қорытындысы

- Участкеде балалардың қозғалу белсенділігі үшін жағдай жасауға көмектесу

Ата- аналармен жүргізілетін жұмыс түрі: жылжымалы папкалар рәсімделді. Олар: «Денсаулық әліппесі», «Бала қауіпсіздігі», «Ұлттық құндылық-ел қазынасы», «Экология және балалар»  ата-аналарға ұсынылыған материалдар балабақшаның сайтына, фейсбук, инстаграмм парақшаларына жарияланды. Сонымен қатар бақшамызда  төмендегідей клубтар мен мектептер ата- аналармен қашықтықтан жұмыс жасады.

 

«Жан жылуы» ата-аналарға арналған кеңес орталығы

«Тәй- тәй, бөпем» жас ата-аналар клубы

«Мұрагер» ата-аналар клубы

«Біз мектепке барамыз» мектепалды топтарының ата-аналар мектебі жұмыс жасады.

 

Балабақша мен мектептің өзара сабақтастығы

Бойынша мектепалды даярлық топтары қыркүйек айында сабақтастық жұмыстың жоспары құрылды. Қазан айында карантин шараларына байланысты қала мектептеріне саяхат ұйымдастырылып, мектеп өмірімен танысты. Бірінші сынып, мектепалды топ балаларының мектепте оқу жағдайына бейімделу және білім деңгейінің нәтижесіне талдау жасалды. Желтоқсан айында балабақшаның түлектері – бірінші сыныптың мектепке бейімделуі және білім деңгейіне талдау.

Мамыр айында мектептің бастауыш мұғалімдері мектепалды топтарының қорытынды іс-әрекеттеріне қатысты. Сонымен қатар мамыр айында  бақшамен қоштасу ертеңгіліктері, мектепалды  топтарының балаларын диагностикалау, мектепалды топ балаларына мінездеме дайындалды.

 

Шығармашылық топтар

Балабақшада 4 шығармашылық топ ұйымдастырылғын. Олар: «Үміт» (пән мұғалімдері), «Бірлік» (мектепалды топтар), «Шапағат» (ортаңғы), «Күншуақ» (ерте жас, кіші топтар). Аталған топтардың жұмысына тоқталсақ ол өздерінің жоспарларына сәйкес өз қызметтерін атқарады.

2024-2025 оқу жылында жүктелген міндет, мақсаттар орындалды. Келесі оқу жылында қатынас, шығармашылық білім беру салалары бойынша жұмыстар ұйымдастыруды назарға аламыз.

2024-2025 оқу жылындағы педагогтар мен тәрбиеленушілердің жетістіктері

Педагогтар мен тәрбиешілер

Конкурс, байқау атайы

Қатысушының ТАӘ

Жүлделі орны

«Мектепке дейінгі ұйымның үздік педагогі» республикалық байқауы

Шокумова А. М.

Грамота номинация «Креативті педагог», облыстық әдістемелік орталығы

«Ханталапай» республикалық байқауының

Тасбулатова К. К.

1 дәрежелі диплом аудан кезеңі.

Алғыс хат-облыс кезеңі

«Абай оқулары»  республикалық шығармашылық конкурсы

Зархум Т.

Маханова Г. М.

Алғыс хат

 

 

«Педагогикалық идеялар панорамасы» Республикалық байқауы

Оразбаева А. К.

Ашимова Б. К.

 

 

1 дәрежелі диплом

аудан кезеңі

«Шебер әке, өнерлі ана, еңбеққор бала» атты көлөнер республикалық байқауы

Кусаинова Н. Д.

 

«Өнегелі отбасы» номинация Алғыс хат аудан кезеңі

 

 «Мен зерттеушімін» республикалық байқауы аудандық кезеңі

Джунуспекова Г. Р.

 

 1 дәрежелі диплом

аудан кезеңі

 

«Жас ғарышкер» қашықтықтан Халықаралық байқау

Кусаинова Н. Д.

Алғыс хат,Халықаралық мектепке дейінгі робототехника федерациясының президенті

 

Балалардың жетістіктері

Балаланың аты-жөні

Байқау атауы

Мадақтау түрі

Тәрбиешілер

1

Малғаж Айша, Қалел Мұстафа, Ташкенбай Батырхан, Тулегенов Самир

Каеркенов Ислам

Ербақұлы Ақжайық

 

 

 «Абай оқулары»  республикалық шығармашылық конкурсы

1дәрежелі диплом

 

 

 

Маханова Г. М.

Зархум Т.

Кусаинова Н. Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МДМ әкімшілік-шаруашылық жұмыстың және материалдық техникалық

жағдай жасаудың талдауы

 

Балабақшаның балаларға арналған материалдық-техникалық жабдықтау және медикалық-әлеуметтік жағдайы санитарлық-гигиеналық талаптарға сай.   

Жазғы уақытта балабақшаға ағымды жөндеу жүргізілді.  

 Барлық топтар әктеліп сыланды.

 Саты, өтетін бөлімдер сыланып сырланды.

 Ғимараттың фундаменті сыланып, сырланды.

 Учаскелер шағын формалар жөнделіп сырланды.

 Шатырдың жұмсақ жабуына ағымдағы жөндеу жасалды.

Жөндеуді балабақша қызметкерлері өз күшімен жүргізді.

Жұмсалған қаражат: 

01.09. 2024ж. - 30.05.2025ж. аралығында бюджет есебінен:

1. Тұрмыстық техникасы –2544298теңге

2.Коммуналдық қызметі –18627029теңге

3. Кеңсе тауарлары – 711080теңге

4.Дәрі-дәрмек – 166270 теңге

5.Өрт сөндіру қызметі –79200  теңге

6.Жуу заттары –3098169теңге

7.Байланыс қызметті –353956,7теңге

8.Құрылыс заттары –2300000теңге

 

Жоспарға сәйкес әкімшілік кеңестер жұмыстары да өткізілді.

1.Өндірістік жиналыс:( өрт қауіпсіздігі, бала өмірі мен денсаулығын сақтау, еңбек қорғау туралы нұсқаулықты өткізу)

2.Ата-аналар комитетінің отырысы

3.Балалардың бейімделуін бақылау.

Жаңа оқу жылының басталуын ұйымдастыру:

Балабақшаны жаңа оқу жылына дайындау, жаңа оқу жылына топтарды топтау

1 қыркүйек «Білім күнін» өткізу

Жаңа оқу жылының жылдық жоспарын, тексеру түрлерінің жоспарын бекіту

Бөбекжай әкімшілігінің лауазымдық міндеттері

Педагогикалық кадрларды бөлу, тарификация

Бөбекжайдың жұмыс тәртібін бекіту:

Педкеңес өткізу;

Бөбекжайдың  жоспарын бекіту

Топтарды жинақтау;

Есеп материалдарын дайындау;

Сабақ кестесін бекіту;

Ата-аналармен келісім-шарт жасауды қадағалау

Еңбек ардагерлерімен кездесу өткізу

Шұғыл тексерістің қорытындысы

Бөбекжайдыңғимаратын жылу кезеңіне дайындау

БІБ ұйымдастыру,

Шұғыл тексерістің қорытындысы

 құжаттарды тексеріудің қортындысы

«Балаларды қорғау күнін» өткізу

Жазғы-сауықтыру іс-шараларын бақылау

Бөбекжайдың іші-сыртына жөндеу жасау.

 


Текст