"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№3 Педагогикалық кеңес «Мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасын арттыру жағдайларын қалыптастырудағы заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы»

№3  Педагогикалық кеңес``

Тақырыбы: «Мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасын арттыру жағдайларын қалыптастырудағы заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы»

Мақсаты: мұражай педагогикасы саласындағы жұмыстағы заманауи әдістер мен әдістерді зерттеу арқылы тәрбиешілердің кәсіби шеберлігінің өсуіне ықпал ету; балалармен жұмыс жасауда олардың мүмкіндіктерін ескере отырып, шығармашылық көзқарас қалыптастыру

Күн тәртібі:

№2 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы. Меңгеруші Оразбаева А.К.

І.Теориялық бөлім: «Мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасын арттыру жағдайларын қалыптастырудағы заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы» презентациясы.

 «Мұражай қоржыны» іскерлік ойыны. Әдіскер Ашимова Б.К.

 ІІ. Практикалық бөлім:

1.Жұмыс тәжірибесінен кіші топтар «Мұражайға виртуалды саяхат» («Айналайын» кіші тобы, тәрбиешілер: Шокумова А. М., Кенжалина Ж. Б., «Балапан» кіші тобы, тәрбиешілер: Жусупова М. Д. , Есентаева Ж. К.) 

2. Тақырыптық бақылау нәтижесі.

«Мұражай педагогикасынын оқу қызметтеріне  кіріктіру» (барлық топтар) меңгеруші Оразбаева А. К., әдіскер Ашимова Б. К., дене шынықтыру нұсқаушысы Тасбулатова К. К.

     «Еркін микрофон» ойыны.

Өткізілу барысы: педагогтар өздерінің көкейінде  шешімін таппай  жүрген  ойымен  бөлісіп ортаға салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қайырлы күн, құрметті педагогтар мен тәрбиешілер! №3 педагогикалық кеңеске қош келдіңіздер! Кеңесімізді бастамай тұрып, сіздерді  «Сәттілік жағдайы» тренинг өткіземіз Күнделікті жұмыс әрекетімізде мейірімді сөздер естісек, жұмысымыз алға басады. Қазір барлығымыз керемет мүмкіншілікті пайдалана отырып, бір-бірімізге жылы мейірімді сөздер, қолдау білдірейік. Көршіміздің қолын ұстап, осы сөздерді айтайық. Мысалы, Жанар, бүгінгі күніңіз сәтті өтсін...

№2 педагогикалық кеңестің шешімімен, №3 педагогикалық кеңестің күн тәртібімен  меңгеруші Оразбаева А.Қ. таныстырады.

Мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасын арттыру жағдайларын қалыптастырудағы заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы» презентациясы. Әдіскер Ашимова  Б.К. іскерлік ойын.

 Балалар кез келген жаста өте ізденгім, сұрақ қойғыш екені бәрімізге белгілі, және оларға барлығы қызықты көрініп тұрады. Бөбекжайдағы «Шағын мұражай»  тәрбиеші баланың осындай мың сұрағына жауап беруіне үлкен көмек болары сөзсіз.

Мұражай педагогикасы балаларды тұлғалық тәрбиелеу саласында жеке адамның арнайы ұйымдастырылған пәндік-кеңістік ортасына енуіне жағдай жасаушы инновациялық технология болып табылады.

 Заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы

  • баланы қоршаған заттардың тарихи-мәдени контекстін көруге үйретеді, яғни. оны тарих пен мәдениеттің дамуы тұрғысынан бағалау;
  • мәдени мұрамен қарым-қатынас негізінде сәйкес дәуірдің бейнесін жаңғырту қабілетін қалыптастырады, яғни. шындықты көркем қабылдауға;
  • эстетикалық ойлау және эмпатия қабілеттерін дамытады
  • әртүрлі дәуірлер мен халықтардың мәдени мұраларын зерттей отырып, айналадағы дүниені өз бетінше тану қабілеті мен қажеттілігін дамытады
  • тарих және мәдениет ескерткіштерімен қарым-қатынас жасау арқылы  олардың басқа уақытқа, басқа мәдениетке араласуы туралы түсініктерін қалыптастырады
  • басқа мәдениеттерге құрмет тудырады;

 

«Мұражай қоржыны» іскерлік ойыны (4 шығармашылық топ қатысады)

Шарты: әр шығармашылық топ қоржынның ішінен сандар таңдап, сол сандарға сәйкес тапсырмалар орындайды.

Ойын ережесі

-ойын бойы топ жұмысына барлығының міндетті түрде қатысуы;

 -қарым-қатынаста ашықтық пен ізгі ниет;

 -қарым-қатынаста барлығы бірдей;

 -өз ойыңызды анық және анық жеткізу, өзіңізге және басқаларға «өзіңізді түсінікті етуге» ұмтылу.

- әрбір қатысушы бүкіл топтың жұмысының нәтижесіне жауапты екенін, ал топ әрқайсысы үшін жауапты екенін есте сақтаңыз.

«Миға шабуыл»

1.Әлемдегі ең үлкен мұражай   Лувр Париж

2. Әлемдегі ең кіші мұражай «Бабулис», Литваның Биетай ауылында

3. Әлемдегі бір зат мұражайы- сағат, шот, қағаз, сіріңке, от, тышқан, шоколад

 4. Бөбекжайымыздағы шағын мұражай жобасы қай жылы басталды?  Тақырыбы қандай?  «Мұражай-бүгінгі ұрпаққа өнеге»  2019 ж

5. «Мұражай» сөзі нені білдіреді?

Мұражай, музей, (грек тілінде musem – муза сарайы) – тарихи-ғылыми дерек ретіндегі ескерткіштерді, өнер туындыларын, мәдени құндылықтарды, т.б. мұраларды ..

6. Шағын мұражайдағы жұмыс түрлері-

ҰОҚ, экскурсиялар, әңгіме, эксперимент, серуен-жорықтар, ойын- сауықтар.

 «Ашық трибуна» (2 минут ішінде)

1.Егер мен бала болсам, не айтар едім?

 2.Білім және ғылым министрі болсам не айтар едім?

 3.Егер мен педагог-зерттеуші болсам не айтар едім?

4. Жұмыста табысқа қалай жетуге болады?

  Қазір сіздердің назарларыңызға қосымша төмендегідей ойындарды ұсынамын.

«Твистер» ойыны

Шарты: негізгі 4 түс бар. Бала кез келген түсті таңдап, соған екі аяқпен секіреді. Сол түстің тапсырмасын орындайды. Мысалы:

Жасыл түс- шикідей жемейді, пісіргесін лақтырады? (лавр жапырағы)

Қызыл түс- жұмулы көзбен не көруге болады? (түс)

Сары түс-  қай сұраққа «иә» деп жауап бере алмаймыз? (сен ұйықтап жатсың ба?)

Көк- неге түйеқұс өзін құс деп айта алмайды? (ол сөйлей алмайды)

«Ғылыми- зерттеу лабораториясы»

Әрбір «зерттеу зертханасында» бүгінде жоқ нәрсені (жаңа сөз, жаңа зат, жаңа көлік) ойлап табу керек. Бұл жасаған жұмыстарыңыздың  қажеттілігін негіздеп, мысалдар келтіру, оны  қалай қолданылатынын және т.б.)

«Ең үздік жарнама»

Әр шығармашылық топ бірігіп шағын мұражайға бір жарнама жасайды.

1-топ «Қазақстанның пайдалы қазбасы»

2-топ «Ерейментау-сүйікті қалам»

3-топ «Қазақ халқының қол өнері»

4-топ «Ерейментау батырлары»

Педкеңесімізді ары қарай практикалық бөліммен жалғастырамыз.

«Жақсы, қызықты оқу қызметін дайындауға

арналған рецепт» жаднамасы

Ең жақсы және толық эмоциялардың ондағанын алыңыз. Тек ашуланбайтын және ашуланбайтын адамдарды мұқият таңдаңыз. Таңдағаннан кейін эмоцияларды бөліктерге бөліңіз. Және міндетті түрде ән айтыңыз!

Әрбір іс-шараға қосуды ұмытпаңыз:

• Даналықтың 12 порциясы,

• 11 порция шыдамдылық,

• 10 порция батылдық,

• 9 порция жұмыс қабілеттілігі,

• оптимизмнің 8 бөлігі,

• Өз ісіне берілгендіктің 7 порциясы,

• Еркін ойлау мен еркін ойлаудың 6 порциясы,

• 5 порция мейірімділік,

• 4 порция демалыс және денсаулық сақтау,

• Әзілдің 3 порциясы,

• 2 порция әдептілік,

• Әр балаға сенімнің 1 үлесі.

Рефлексия

«Барлығы өз қолыңда»

«Бәрін білетін бір дана адам болған. Бір адам данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдегісі келді. Көбелекті қолына қысып: «Данышпан, айтшы, менің қолымда қай көбелек: өлі ме, тірі ме?» - деп сұрады. Оның өзі: «Тірі десе өлтіремін, өлі десе, шығарып жіберемін» деп ойлайды. Данышпан ойланып отырып: «Бәрі өз қолыңда», – деп жауап берді.

Тұлғаны қалыптастыру өз қолымызда:

- ізденімпаз, қызығушылық танытатын, әлемді танып-білуге ​​белсенді;

-отбасы мен қоғам құндылықтарын, әр халықтың тарихы мен мәдениетін құрметтеу және қабылдау;

- мейірімді, серіктесті тыңдай және ести алатын, өзінің және басқалардың пікірін құрметтейтін;                                                                                  

-өз бетінше әрекет етуге және өз әрекеттеріне жауап беруге дайын.

Қазір алдарыңыздағы қағазға  алақанды саламыз, әрбір саусақ өз пікіріңізді білдіру керек позиция:

Бас бармақ – мен үшін бұл маңызды және қызықты болды…

Сұқ саусақ - бұл мәселе бойынша мен нақты ақпарат алдым ...

 Орташа – маған қиын болды (ұнамады)…

 Есімсіз – педкеңестің атмосферасы жағымды болды

 Кішкентай саусақ – берілген ақпарат аз

 

№ 3 педагогикалық кеңестің шешімі:

1. «Мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасын арттыру жағдайларын қалыптастырудағы заманауи педагогикалық технологиялардың бірі- мұражай педагогикасы» бойынша тәрбиешілердің кәсіби шеберліктерін арттыру, мұражай педагогикасы бойынша барлық топтар өздерінің әдістемелік қоржындарындағы материалдарды бір жинаққа енгізіп, электронды кітапша жасау.

2. Мұражай педагогикасы бойынша кіші топтардағы жұмыс тәжірибелерін толықтыру, қорытып  балабақша ішінде  тарату.

3.Мұражай педагогикасын оқу қызметтеріне, циклограммаға кіріктіруді жалғастыру, бақылауға алу (барлық топтар)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 10.03.2022 16:20
Құрылған күні: 10.03.2022 16:20

Текст