Білім беру саласы: Таным
Бөлімі:Математика негіздері
Тақырыбы: «Гео балақайдың тапсырмалары»
Мақсаты: Воскобовичтің технологиясының элементтерін қолдану арқылы балалардың жыл бойғы алған білімдерін бекіту, пысықтау және тапсырмаларды орындауға қызығушылықтарын дамыту.
Белсенділікке, жауапкершілікке және өз жұмыстарын қорытындылап, бағалай білуге тәрбиелеу.
Әдіс -тәсілдер: ойын, Воскобович технологиясының элементтері, әңгімелеу, сұрақ-жауап
Көрнекі құралдар:сандар, коврограф жиыны, бидай, геометриялық денелер мен пішіндер, түрлі түсті қарындаштар, қалам, карточкалар, смайликтер.
Барысы:
-Балалар, бүгін біздің оқу қызметіміз ерекше болмақ. Себебі, Гео балақай сендерді математика әлемінде болып жатқан қызықтарды бірге тамашалауға шақырып жатыр. Дайынсыңдар ма ?
-Ия, дайынбыз.
-Олай болса математика әлеміне болып жатқан қызықтарды бірге тамашалау үшін мен сұрақтар қоямын, сендер сол сұрақтың жауабын алдарыңда жатқан санмен көрсетесіңдер.
-Бір аптада неше күн бар? (7)
-Қанша демалыс күн бар? (2)
-Бүгін сейсенбі болса,ертең қай күн? (сәрсенбі)
- Аптаның төртінші күні қай күн?
(бейсенбі)
- Біз кешке тамақтанамыз, ал жаттығуды- (таңертең жасаймыз)
- Бір жылда неше мезгіл бар ? ( 4 )
-Бір жылда неше ай бар? (12)
(слайд №1 Гео балақай)
Геоның дауысы: Балалар, Незримка менің досым Мэтр қарғаны сиқырлап тастапты. Енді ол мүлдем сөйлемейді. Маған көмектесіңдерші.
Тәрбиеші: -Енді не істейміз? Көмектесеміз бе? Ол үшін біз көмекке күлгін орманға баруымыз керек. Оған қалай жетуге болады?
(слайд №2 Санау көлігі)
Санау көлігінің тапсырмасы
-Балалар, қараңдар, Гео балақай сендерге тез жету үшін санау көлігін ұсынады. Бұл санау көлігі математикалық модельдеуге, логикалық есептер шығаруға, салыстыруға байланысты тапсырмалар дайындаған екен.
1-тапсырма: Карточкамен жұмыс
Шарты: 10-нан кем сандарды күлгін түспен, 10-нан артық сандарды қызғылт сары түспен қоршап сыз.
2-тапсырма: «Сан құрамын анықта»
3-тапсырма: Логикалық есептер, шешуінен есеп құрастыру (игровизордың лев бөлігіне орындау)
-Дүкеннің сөресінде 10 бөлке нан болды, 4 сатылды. Сөреде қанша нан қалды? 10-4=6
-Ағашта 16 торғай отырды, оларға тағы 4 торғай ұшып келді. Ағашта қанша торғай? 12+7=19
-Теректе 5 алма, қайыңда 3 алма өсіп тұр. Барлығы неше алма?
4-тапсырма: Математикалық диктант
-17 саны 13-тен артық;
-9 саны 16-дан кем;
-4 пен 4 тең.
-Жарайсыңдар, балалар!
Сергіту сәті
(слайд №3 Гео балақай игровизормен)
-Келесі тапсырма қандай екен?
-Игровизорда орындау
-Қазір біз сендермен графический диктантты есімізге түсірейік.
Игровизор тапсырмасы (1 бала коврографта орындайды, басқалары орындарында орындайды)
5-тапс: Графический диктант: ортадан 5 торкөз жоғары нүкте қой.
-Мұқият тыңдаңдар, күрделі бағыт оңға қарай 1 торкөз төмен;
-1 торкөз оңға;
-күрделі бағыт 1 торкөз оң жақ төменге;
-2 торкөз оңға;
-күрделі бағыт 2 торкөз сол жақ төменге;
-3 торкөз солға.
-Жарайсыңдар, енді екінші бөлігін осыған қарап отырып аяқтаңдар.
-Не пайда болды?
-Қайық.
-Ендеше келесі капитан Қаздың тапсырмасын орындайық.
(слайд №4 капитан Қаз)
6-тапс: Капитан Қаздың тапсырмасы:«Миниларчиктерді бөліктерге бөлу»
-Миниларчиктің Лев тұтас бөлігін 2 бөлікке бөлеміз.
-Бөлінген бөліктер қалай аталады?
-Неше бөлік шықты?
-Екі бөліктің бір бөлігіне геометриялық пішіндер мен денелердің ішінен конусты орналастырамыз.
-Миниларчиктің Пони тұтас бөлігін бірдей төрт бөлікке бөлеміз. Төрттен бір бөлігіне цилиндрді орналастырамыз. Төрттен бір бөлігі қалай аталады?
-Миниларчиктің Лань бөлігіне тіктөртбұрышты орналастыр.
-Барлығы неше геометриялық дене және неше пішін болды?
-Жарайсыңдар! Әрі қарай экранға назар саламыз.
(слайд № 5 Қарға Мэтр)
Қарғаның дауысы естіледі: «Рахмет, балалар! Мен сендердің арқаларыңда қайта сөйлейтін болдым. Досым Геомен қайта қауышамын. Сендер маған көмектестіңдер. Рахмет, балақайлар»
7-тапс: «Өлшем бірліктер»
- Балалар, Мэтрға көмектестік. Бірақ қарғаның қарны қатты ашқан көрінеді. Біз Гео балақайға Мэтрды тамақтандыруға көмектесейік. Ол үшін Мэтрдың ыдысына 1 уыс бидай шашайық, ал капитан Қаздың ыдысына қос уыс бидай салайық. Қайсысы көп? Қайсы ауыр?
-Өте жақсы, балалар. Бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма?
-Қандай жақсы қасиеттер жасадық?
-Бүгінгі алған әсерлеріңді мына жерде жатқан смайликтер арқылы белгілесеңдер болады. Рахмет сендерге.