"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім беру саласы: «Таным» Оқу іс-әрекеті: Математика негіздері. Тақырыбы:"Математика еліне саяхат" тәрбиеші Маханова Г.М. мектеп алды даярлық тобы

03.12.2020

 

Білім  беру саласы: «Таным»

Оқу іс-әрекеті: Математика негіздері.

Тақырыбы:  «4 санын қайталау»

Мақсаты:

1. 4 ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту.

2. Реттік сан есімдерді атап бекіту.

3. Қоршаған әлемге деген қызығушылықтарын,өзара әрекеттесу сезіміне тәрбиелеу.

Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері: суреттер,сандар,ойыншық машинкалар,лабиринт сызылған карта,геометриялық пішіндерден жасалған қол сағаттар,Лэпбук.

Әдіс-тәсілдер:ауызша сұрақтар,ойын «Жұбын тап»,қимылды ойын «Төрт мезгіл».

 

 

 

Әрекеттердің кезеңдері

                 Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-

оқытушылық,

қызықтыру-шылық

 

 

 

«Математика әлеміне саяхат»саяхатқа шығу».

Қимылды ойын «Төрт мезгіл».

Безендірілген топқа кіру.

Төрт мезгілге байланысты белгілерді жинау.

Ұйымдасты-рушылық - ізденушілік

 

 

Есеп орталығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғажайып сәт: «Қонаққа Карлосын келеді»

Сәлеметсіңдер ме балалар! Мен ұшып келе жатқанда мынадай бос кітапты тауып алдым.Мен де сендер сияқты сабаққа қатысып білім алғым келеді.

Тәрбиеші:Балалар біз оны мына сиқырлы сандыққа салып қояйық, Жақсы ма?

  1. Тапсырма.Ертегі:

Бір кездері қояндар:Әкесі,анасы,қызы және ұлы болыпты.Олар бақшаға сәбіз жинауға барды.Қоян әкесі үлкен  сәбізді алды.Сосын анасы да ұнағасын  үлкен сәбіз алды.Кішкентай қыз кішкентай сәбізді алғысы келді.Ал ұл болса  ештеңе қаламады.Сонымен, балалар айтыңдаршы неше қоян бақшаға барды?ал енді балалар қараңдаршы не айырмашылық көріп тұрсыңдар?

Неше сәбіз жинап алды?

Қояндар көппе? Әлде сәбіз бе?

Тең болу үшін не істейміз?

  1. «Пирамида құрастыр»

Сергіту сәті: «Өз жұбыңды тап» қимылды ойын.

Шаршылар бір қадам алға(Бір орында жүру)

Дөңгелектер алақан соғады.(шапалақ)

Үшбұрыштар оңға,солға бұрылады.(денелерімен оңға,соға бұрылыс жасайды).

Тіктөртбұрыштар әндетеді.(Тра-тра-тра..)

3.Кеңістікті бағдарлау. «Мен машинаны жүргізем»ойыны әр баланың алдында «лабиринт» қағаз парағы,кішкентай машина.

4. «Пазл құрастыр» санына қарай заттарды орналастыр.

 

 

 Бір жылда 4 мезгіл бар.

Қазір қыс мезгілі.

Салеметсіз бе!Карлсон?

Жақсы.

 

 

 

4 қоян

3 сәбіз

Қояндар көп. Сәбіз аз.

 

Бір сәбіз қосамыз.

 

 

 

 

Музыка арқылы қимылдар жасайды.

 

 

 

 

 

Үйден бастап,болашақ балабақшаға,саябаққа,саябақтан Бөгенбай батыр ескерткішінен,зообаққа,соңында дүкенге барады(оңға,жоғары,оңға,тура,төмен,солға,солдан төмен,төменнен оңға барады.)

 

Рефлекстік- түзету.

  • Карлсон.балалар маған өте ұнады .
  • Тәрбиеші балалар ал сендерге ұнады ма?
  • Сиқырлы сандықтан Лэпбук кітабын алып шығады.Балалар,біз бүгін қандай тапсырмалар орындадық?Жарайсыңдар!Бұл кітапта сендерге арналған көптеген ойындар бар және де бұл кітапқа тағы да ойындар қосыла береді сол кезде сендердің білімдерің шыңдала береді.Марапатау.

Ұнады.

Білу керек: 4 санының реттік санау.

Болу керек: оқу іс- әрекетке деген сүйіспеншіліктері, ынтасы болу керек.

Үйрену керек:  тапсырманы өз бетімен орындау.

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 03.12.2020 15:21
Құрылған күні: 03.12.2020 15:21

Текст