"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұйымдастырылған іс-әрекет: Математика негіздері Тақырыбы: «Ғарыш еліне саяхат». Тәрбиеші Утепова Ж.М.

12.05.2023

Утепова Жанара Маратовна

Ақмола облысы, Ерейментау қаласы

«Болашақ» бөбекжайы МКҚК

Тәрбиеші, педагог-сарапшы

Ұйымдастырылған іс-әрекет: Математика негіздері

Тақырыбы: «Ғарыш еліне саяхат»

Мақсаты: балалардың өз жас ерекшеліктеріне сай  сан, санау, түстер, геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау сияқты біліктілік дағдыларын жетілдіру, есеп шығару, өлшем бірліктерін (ұзын-қысқа) анықтап, ажырата білуге үйрету, елестету, ойлау арқылы  қиялдарын, танымдылық қабілеттерін, ой-өрістерін  дамыту,  ұйымшылдыққа, белсенділікке, жауапкершілікке және өз жұмыстарын қорытындылап, бағалай білуге тәрбиелеу.

        Әдіс -тәсілдер: ойын, Воскобович технологиясының  элементтері, әңгімелеу, сұрақ-жауап

Көрнекі құралдар: сандар, коврограф жиыны,

 

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

-Балалар, сендер саяхатқа шығуды ұнатасыңдар ма? Бүгін біз сендермен ғарышқа ұшамыз. Ғарышқа ұшатын адамдарды кім дейді? Ендеше бүгін біз кішкентай ғарышкерлер боламыз. Аспан әлемінде керемет кілемше бар екен.Аты-коврограф.Сол сиқырлы коврографты көріп қайтамыз.

-Қазір көзімізді жұмып, денемізді бос ұстаймыз (музыка ойналады, Ғарыш әлеміне тап болу)

-Балалар, қараңдаршы. Қандай керемет!

 

 

 

-Ғарышкерлер

 

Қызығушылықтары оянады.

 

 

Көздерін жұмып, қиялдайды.

Ұйымдастыру-іздестіру

- Біз сендермен Меркурий планетасына тап болдық.Меркурий-Күнге өте жақын орналасқан екен. Бұл планетада «Геометриялық пішіндер» өмір сүреді.

-Қараңдаршы, мына жерде бір жұлдыз жерге ағып түсіпті (алып қарау).

-Балалар, бұл жұлдыздың тапсырмасы бар екен.Ол тапсырманы коврографта орындау керек. Орындап көреміз бе? Алдымен коврографтың жануарларын еске түсіріп алайық.

1-тапс:

-4 торкөзді пайдаланып шаршы құрастыру;

-6 торкөзді тіктөртбұрыш құрастыру;

-3 торкөзден тұратын үшбұрыш құрастыру.

Бұл пішіндердің барлығын коврографтың «Павлин» бөлігіне орналастыру.

-Жарайсыңдар, балалар. Келесі біз Марс планетасына аттанамыз.Ол Жерден 2 есе кіші планетаның бірі.  Марс планетасында  кішкентай Гномдар мен піл Ляп-Ляп өмір сүреді.Бұл жерде де тапсырма бар екен (жұлдызды алып қарау)

2-тапс: «Ляп-Ляп қонаққа барады» (Пони бөлігіне орындау)

Ш: гномдар Ляп-Ляпты қонаққа шақырды. Олар Ляп-Ляпқа  жолды түсіндірді:оңға 2 торкөз, 1 торкөз төмен, 5 торкөз оңға, 1 торкөз жоғары, 3 торкөз оңға қарай жүр деді. Ляп-Ляп  әр гномға 7 шар алды. Сол шарларды түстеріне байланысты гномдарға сыйлау.Шардың жіптерінің ұзындықтарын өлшеу. Әр өлшемді санмен көрсету.

-Жарайсыңдар, балалар. Саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық. Келесі Сатурн планетасына аттанамыз (Сатурн планетасында балаларды робот қарсы алады):

-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біздің елде қайдан жүрсіңдер?

Т: Сәлеметсіз бе. Біз Ғарыш әлемінде керемет коврограф кілемшесі бар деп естіп келдік. Сол кілемшемен біраз жұмыс істеп келе жатырмыз.

Робот: Олай болса шаршаған шығарсыңдар. Менімен бірге бой жазып алыңдар.

Сергіту сәті: «Роботтар» биі

Т: -Жақсы болып қалды ғой. Ал біз енді ары қарай жолға шығайық (Роботпен қоштасу)

-Балалар, келесі бізді Юпитер планетасы тосып тұр. Юпитер-ең үлкен ғаламшардың бірі. Юпитер планетасында ғажайып сандар өмір сүреді екен.Бұл жерде де тапсырма бар сияқты (жұлдызды алып қарау).

3-тапс: «Тұрғындарды орналастыр» (Лань бөлігіне)

Ш: әр үйдің шатырына сандар жазылады. Сол санға сәйкес дөңгелектерді орналастырып, оң мен сол жақтағы дөңгелектерді салыстыру, тиісті таңбаны қою.

-Саяхатты жалғастырамыз. Келесі планета-Жер планетасы. Жер-Күн жүйесінің үшінші планетасы.

 Бұл ғаламшарда өрмекші Чок-Чок өмір сүреді.-Балалар, мына жерде тағы бір тапсырма бар екен.

4-тапс: «Чок-Чоктың туған күні»

Ш: бүгін өрмекші Чок-Чоктың туған күні. Міне, кеш те болды. Ал оған әлі ешкім сыйлық сыйламапты. Оның көңіл-күйі болмай тұр. Чок-чокқа сыйлық сыйлаймыз ба? Ендеше түрлі түсті баулардан, дөңгелектерден сыйлық жасайық. Тапсырманы Лев бөлігіне орналастырамыз.

-Ары қарай мен сендерді Айға ұшуды ұсынамын.Бірақ Ай-ол планета емес, ол Жердің серігі.Балалар, қараңдар, кімді көріп тұрсыңдар?

-Иә, бұл біздің таныс Лунтик қой. Лунтиктің де сендерге дайындаған тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба?

5-тапс: «Лунтиктің есептері»

-Табақта 8 алма, қолымда 2 алма, қосқанда барлығы, болады қанша алма?

-Дүкеннің сөресінде 10 бөлке нан болды. Оның 4-уі сатылды. Сөреде неше бөлке нан қалды?

Есепті құрастырып жазамыз.

Лунтик: Жарайсыңдар, достар. Есепті өте жақсы шығарады екенсіңдер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Павлин, Пони, Лань, Лев.

 

 

2-3 бала коврографта, басқалары орындарында орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роботпен бірге би қимылдарын жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің нұсқауы бойынша тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сыйлаймыз.

 

 

 

 

 

-Лунтик

 

 

 

 

 

8+2=10

 

10-4=6

Рефлексивті – түзетушілік

-Балалар, біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз болып қалыпты.

Лунтик: -Балалар, сендерге Ғарыш әлеміне саяхат ұнады ма? Несімен ұнады? Қазір мен сендерге Ғарыш әлемінен естелік ретінде  мынандай медальон бергім келеді. Тағы да қонаққакеліп тұрыңдар. Сау болыңдар!

-Лунтикпен қоштасып, кемемізге отырайық (сыйлықтарын тарату)

 

 

 

Балалар өз ойларын білдіреді.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст