"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім беру саласы: «Таным». Бөлімдері: «Сенсорика». Тақырыбы: «Күннің көзі бізде қонақта». Хызырхан З. 2 кіші топ

20.02.2020

Білім беру саласы: «Таным»  

 Бөлімдері: «Сенсорика».   

   Тақырыбы: «Күннің  көзі бізде қонақта»

Мақсаты: Балалардың    алған  білімдерін  тиянақтау, ойлау,   жауабы есте  сақтау қабілеттерін  арттыру.

Білімділік: кеңістікті  бағдарлауға, түстерді,пішіндерді ажыратуды  топтастыруды , шамаларды салыстыруды қалыптастыру.

Дамытушылық: Ой-өрісін,  есте сақтау   қабылетін  дамыту. Ұсақ саусақ маторикасын  дамыту.Логикалық  зейіндерін   арттыру.

Тәрбиелік: достыққа  тәрбиелеу.

Әдіс- тәсілі:  сұрақ-жауап,  ойын, сергіту,санамақтар  айту, түрлі  тапсырмалыр  орындау, үлестірмелі  материалдар мен  жұмыс  жасау.

Көрнекілік:суреттер, үлестірмелі  материалдар, доптар, дидактикалық ойындар.

Іс-әрекет   кезеңдері

Тәрбиешінің  әрекеті

Балалардың әрекеті.

Мативациялық  қозғаушылық

«Жылулық шеңбері»

Біз көңілді баламыз,

Шаттық әнге саламыз.

Би билейміз дөңгелеп.

Біз өнерлі боламыз. 

«Ғажайып сәт»

Балалар қимылмен орындайды.

Ұйымдастыру іздестіру

-Балалар не  бізге  қонаққа келді?

-Күннің  көзі.

-Күннің  көзімен  амандасайық

-Ал, енді қонақтармен амандасайық.

-Балалар,күннің көзі  бізге жай келген жоқ ол тапсырмалар алып келді.

-1-тапсырма: «Көңілді  доптар»

Балалар,доптарды  түстеріне сәйкес ыдыстарға топтастырып  жинаймыз.

-Мында доптар  болдыма?

-қанша  болды?

-Ал, енді доптар барма?

-Балалар,мына ыдыстардың түсі қандай?

 

 

 

 

-2-тапсырма: «Көлге көпір құрастырамыз».

-Алдымыздағы бұл көл.Көлден қалай  өтеміз?

-Көпір жасаймыз (ұзын-қысқа,жуан-жіңішке) жолақшалардан.

-Ой,балалар  бұл не екен ағаштың  түбінде отырған?

-Сәлеметсіңдерме,мен қоянмын.

-Сен мұнда неге  жүрсің?

-Мен  адасып  кеттім.

-Қайда  тұрасың?

-Әжеммен тұрамын.

 

-Жарайды.

-Қояндар қандай?

-Ой,балалар  бұл не?

- Сәлеметсіңдерме,мен тауықпын.

-Менің көп  достарымның қанаттары жоқ сынған.Оларды иттер қуып,сындырды.

-Дид/ойын: «Түрлі-түсті қанаттар».

 

-Енді тауықтарды  тамақтандырамыз.Тауық тары жегенді жақсы  көреді.

 

 

 

 

Дид/ойын: «Тарыдан үлкен дәндерді теріп ал».

 

 

 

 

3-тапсырма: «Жоғалған пішіндерді  ұнтақтың  астынан тап».

 

Ал, қоян бұл неге ұқсайды?

Менің үйіме ұқсайды.

Ендеше,әжең үйін таптық.

--Әже: Сәлеметсіңдерме,балалар.

-Рахмет менің  қоянымды тауып  бергендеріңе.Мен сендарге риза болып  қалдым.

-Мынау сыйлығымды сендерге тарту етемін.

 

-Күннің  көзі

-Армысың  алтын күн!

-Сәлеметсіздерме,апайлар.

 

 

 

Көп доптар болды

-Жоқ,

-Жарайды.

-балалар доптарды түстеріне  сәйкестендіріп жинап  салады.

 

-болды.

-көп  доптар болды.

-Жоқ.

-Сары,қызыл,жасыл,көк түстерін атайды.

 

 

 

-Көпір жасап өтеміз.

-Балалар, жолақшаларды беттестіру арқылы көпір жасап арғы бетке өтеді.

 

-Сәлеметсіңбе,қоян.

-Жарайды сен уайымдама

-  Әжең  үйін  табуға көмектесеміз.Бізбен бірге жүр.

-Үлкен және кіші.

-Ол тауық.

- Сәлеметсіңбе,тауық.

-Сен уайымдама біз достарыңа қанаттарын жасауға көмектесеміз.

-Балалар,тауықтың қанаттарын кірқышқышпен тағып құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар, тәрелкедегі тарыдан кесек дәнді теріп алады.

 

 

 

 

 

 

-Балалар,тәрелкедегі ұнтақтардан пішіндерді саусақтарымен ашып,қарап табады..

 

--Сәлеметсізбе.

Біз сіздің қояныңызды тауып әкелдік.

 

-Рахмет сізге.

-

Рефлексиялық- түзетушілік

-Ал,балалар бізге не келді

-Күннің көзі бізге нелер әкелді.

-Қандай тапсырмалармен ойындар ойнадық.

-Дұрыс айтасыңдар.

 

-Сендер  бүгінгі тапсырмаларды жақсы орындадыңдар.Барлықтарың қатаыстыңдар.

 

-Күннің көзі.

-Қызықты тапсырмалар әкелді.

-«Көңілді доптарды топтастырдық»

-«Көлге көпір құрастырдық»

«Жоғалған пішіндерді таптық».

«Тауықтарға қанаттарын тақтық».

Қоянға  көмектестік.

  Күтілетін    нәтиже:

Нені   біледі: кеңістікті  бағдарлауды  және  ,түстерді пішіндерді топтастыруды

Нені   игереді:өз  беттерінше тапсырмаларды   дұрыс  тыңдап  орындауды

Нені меңгереді: саусақ ойындарын, ойнауды.         

Просмотров: 457


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст