Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімдері: «Сенсорика».
Тақырыбы: «Күннің көзі бізде қонақта»
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін тиянақтау, ойлау, жауабы есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Білімділік: кеңістікті бағдарлауға, түстерді,пішіндерді ажыратуды топтастыруды , шамаларды салыстыруды қалыптастыру.
Дамытушылық: Ой-өрісін, есте сақтау қабылетін дамыту. Ұсақ саусақ маторикасын дамыту.Логикалық зейіндерін арттыру.
Тәрбиелік: достыққа тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілі: сұрақ-жауап, ойын, сергіту,санамақтар айту, түрлі тапсырмалыр орындау, үлестірмелі материалдар мен жұмыс жасау.
Көрнекілік:суреттер, үлестірмелі материалдар, доптар, дидактикалық ойындар.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті. |
Мативациялық қозғаушылық |
«Жылулық шеңбері» Біз көңілді баламыз, Шаттық әнге саламыз. Би билейміз дөңгелеп. Біз өнерлі боламыз. «Ғажайып сәт» |
Балалар қимылмен орындайды. |
Ұйымдастыру іздестіру |
-Балалар не бізге қонаққа келді? -Күннің көзі. -Күннің көзімен амандасайық -Ал, енді қонақтармен амандасайық. -Балалар,күннің көзі бізге жай келген жоқ ол тапсырмалар алып келді. -1-тапсырма: «Көңілді доптар» Балалар,доптарды түстеріне сәйкес ыдыстарға топтастырып жинаймыз. -Мында доптар болдыма? -қанша болды? -Ал, енді доптар барма? -Балалар,мына ыдыстардың түсі қандай?
-2-тапсырма: «Көлге көпір құрастырамыз». -Алдымыздағы бұл көл.Көлден қалай өтеміз? -Көпір жасаймыз (ұзын-қысқа,жуан-жіңішке) жолақшалардан. -Ой,балалар бұл не екен ағаштың түбінде отырған? -Сәлеметсіңдерме,мен қоянмын. -Сен мұнда неге жүрсің? -Мен адасып кеттім. -Қайда тұрасың? -Әжеммен тұрамын.
-Жарайды. -Қояндар қандай? -Ой,балалар бұл не? - Сәлеметсіңдерме,мен тауықпын. -Менің көп достарымның қанаттары жоқ сынған.Оларды иттер қуып,сындырды. -Дид/ойын: «Түрлі-түсті қанаттар».
-Енді тауықтарды тамақтандырамыз.Тауық тары жегенді жақсы көреді.
Дид/ойын: «Тарыдан үлкен дәндерді теріп ал».
3-тапсырма: «Жоғалған пішіндерді ұнтақтың астынан тап».
Ал, қоян бұл неге ұқсайды? Менің үйіме ұқсайды. Ендеше,әжең үйін таптық. --Әже: Сәлеметсіңдерме,балалар. -Рахмет менің қоянымды тауып бергендеріңе.Мен сендарге риза болып қалдым. -Мынау сыйлығымды сендерге тарту етемін. |
-Күннің көзі -Армысың алтын күн! -Сәлеметсіздерме,апайлар.
Көп доптар болды -Жоқ, -Жарайды. -балалар доптарды түстеріне сәйкестендіріп жинап салады.
-болды. -көп доптар болды. -Жоқ. -Сары,қызыл,жасыл,көк түстерін атайды.
-Көпір жасап өтеміз. -Балалар, жолақшаларды беттестіру арқылы көпір жасап арғы бетке өтеді.
-Сәлеметсіңбе,қоян. -Жарайды сен уайымдама - Әжең үйін табуға көмектесеміз.Бізбен бірге жүр. -Үлкен және кіші. -Ол тауық. - Сәлеметсіңбе,тауық. -Сен уайымдама біз достарыңа қанаттарын жасауға көмектесеміз. -Балалар,тауықтың қанаттарын кірқышқышпен тағып құрастырады.
-Балалар, тәрелкедегі тарыдан кесек дәнді теріп алады.
-Балалар,тәрелкедегі ұнтақтардан пішіндерді саусақтарымен ашып,қарап табады..
--Сәлеметсізбе. Біз сіздің қояныңызды тауып әкелдік.
-Рахмет сізге. - |
Рефлексиялық- түзетушілік |
-Ал,балалар бізге не келді -Күннің көзі бізге нелер әкелді. -Қандай тапсырмалармен ойындар ойнадық. -Дұрыс айтасыңдар.
-Сендер бүгінгі тапсырмаларды жақсы орындадыңдар.Барлықтарың қатаыстыңдар.
|
-Күннің көзі. -Қызықты тапсырмалар әкелді. -«Көңілді доптарды топтастырдық» -«Көлге көпір құрастырдық» «Жоғалған пішіндерді таптық». «Тауықтарға қанаттарын тақтық». Қоянға көмектестік. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: кеңістікті бағдарлауды және ,түстерді пішіндерді топтастыруды
Нені игереді:өз беттерінше тапсырмаларды дұрыс тыңдап орындауды
Нені меңгереді: саусақ ойындарын, ойнауды.