"Ақмола облысы білім басқарамасының Ерейментау ауданы білім бөлімінің жанындағы Ерейментау қаласының "Болашақ" бөбекжай-бақшасы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад" Болашақ" города Ерейментау при отделе образования Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мұражай жоспары

15.11.2024

/public/files/2024/11/25/251124_104302_mraghay-ghospary.docx

Тақырыбы: «Мұражай – бүгінгі ұрпаққа өнеге»

Ұзақ мерзімді жоба 2019-2022 жылдар

 

Мұражайды ұйымдастыру жоспары

 

1.Мектепке дейінгі ұйымдағы инновациялық жобалау қызмет туралы ережені

зерделеу.

2. Жоба қызметі бойынша әдістемелік ұсынымдарды зерделеу.

3. Мұражайды орналастыру үшін   үй-жайды дайындау.

4. Мұражайды жабдықтауға құрал - жабдықтарды дайындау және   тапсырыс

беру.

5. Мұражайға   материалдарды жинау.

 

Мұражай ұйымдастырушы шығармашылық топтың тізімі:

 

Шығармашылық топ мүшелері

 

1

Оразбаева А.Қ.  – әдіскер

Шығармашылық топтың жетекшісі

2

Тасболатова К.К.- дене тәрбиесінің  нұсқаушысы

 

3

Асаинова Г.Х.-логопед

4

Жапабаева Л.К.-  психолог - дефектолог

5

Идрисова К.Г.-  тәрбиеші

6

Утепова Ж.М. тәрбиеші

7

Бурханшина М.А. -тәрбиеші

 

 

Мазмұны

Мәдени-тарихи мұраны, отандық дәстүрлерді сақтау және дамыту мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ерекше орын алуы тиіс, өйткені бүгінгі таңда халқымыздың ең жақсы дәстүрлеріне, оның ғасырлық тамырларына, туған жері, туыстығы, отаны сияқты мәңгілік ұғымдарға оралу қажеттілігі туындайды. МДҰ-дағы мұражай мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың шағын отанын мекендейтін халықтардың салт-дәстүрлерін өткенімен және қазіргі таңда зерделеуін ұйымдастыру үшін ақпараттық орталыққа айналады. МДҰ-да мұражайды құру мақсаты оның мектеп жасына дейінгі балаларды өлкетану материалында патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру және кіші Отанымыздың тарихи-мәдени дәстүрлерін жүзеге асыру. Мұражайда шоғырланған кіші Отанымыздың өлкетану және тарихи-мәдени дәстүрлерін зерделеу жөніндегі материалдарды тәрбиешілер балалармен күнделікті жұмыста пайдалана алады. Мұражайдың барлық материалдарын аймақ бойынша орналастыруды ұсынамыз:

 

 

Жобаның қысқаша аннотациясы

         Мұражайларды ұрпақтары үшін өзге дәуірлердің куәліктерін сақтайды. Мұражайларда жүздеген жылдан кейін де біздің дәуіріміздің ұрпақтары жарқын із қалдырды. Жоба музей құралдары арқылы ойын арқылы ересек өмірге мектепке дейінгі балаларды дайындау міндеттерін іске асыруға бағытталған. Балаларға қызықты қызмет барысында қоғамның табиғи, материалдық және рухани байлықтарына баулудың бірегей мүмкіндігі беріледі. Бірлескен жұмыс барысында мектепке дейінгі балалар мұражайлардың пайда болу тарихымен, мұражайлардың түрлерімен, мұражайлардағы тәртіп ережелерімен танысады; галерея, Мұрағат, экспонат, экспозиция, қоршы, экскурсовод және т.б. сияқты ұғымдарды түсіну және ажыратуды үйренеді; іздестіру-жинақтау, безендіру, экскурсиялық қызмет дағдыларын меңгереді. Қалыптасқан іскерліктер мен дағдылар тәрбиеленушілерге ересектермен бірге МдҰ-ның топтық үй-жайларында шағын мұражайлар құруға көмектеседі.

МДҰ-дағы шағын-мұражайлардың мақсаттары мен міндеттері:

Жобаның мақсаты мен міндеттері: Мектепке дейінгі балалардың музей мәдениетінің негіздерін тәрбиелеу. Баланың құндылықтар жүйесін қалыптастыру, тарихи, мәдени, табиғи мұраға баулу; толеранттылыққа, азаматтыққа және патриотизмге тәрбиелеу; танымдық, шығармашылық, эмоциялық және сөйлеу процестерін дамыту. Мұражай практикасының материалында балалар мен ересектердің жеке тұлғалық-бағдарлы бірлескен қызметін қалыптастыру. Өлшемдер жүйесін қалыптастыру.

Жобаға қатысушылар: тәрбиешілер, тәрбиеленушілер, тәрбиеленушілердің ата-аналары

Жобаны іске асырудың жолдары:

* Шағын мұражайларды құру және ұйымдастыру бойынша педагогикалық жобалар әзірлеу;

* Көрмелер, экскурсиялар ұйымдастыру;

* Балалардың мұражайдың пәндік ортасымен және бір-бірімен өзара әрекеттесуі;

* Балалар мен ересектердің бірлескен танымдық-зерттеу қызметі ;

Жобаны ресурстық қамтамасыз ету:

1) ғылыми-әдістемелік:

* Музей педагогикасы бойынша баспа материалдарын таңдау;

* Жобалық қызметті әдістемелік сүйемелдеу;

2) ұйымдық

* Жоба кезеңдерін жүзеге асыру бойынша педагогтардың жұмысын ұйымдастыру;

* Педагогтар балалармен және ата-аналармен бірге шағын мұражайлар құру;

3) Ақпараттық:

* Қажетті ақпаратты іздеуде интернет мүмкіндіктерін пайдалану;

* МДҰ-да шағын мұражайлар құру бойынша педагогтарға кеңес беру;

 4) материалдық-техникалық:

* Жобаны іске асыру нәтижелері бойынша МДҰ-да шағын мұражайды ресімдеу;

* Педагогтардың жеке сайттарында ақпаратты орналастыру.

 5) Нормативтік-құқықтық:

* Санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен санитарлық ережелер;

Жобаны іске асырудың болжамды нәтижелері:

МДҰ –да мұражайр құру.
Шағын мұражайды ұйымдастыру бойынша педагогикалық жобаларды әзірлеу және іске асыруда педагогтардың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мұражай туралы балалардың білім деңгейін арттыру, танымдық белсенділікті арттыру, шығармашылық жұмыстарды құру арқылы креативтілікті дамыту
Ата-аналардың топта шағын мұражай құру және безендіруге, балалармен бірге танымдық іс-әрекетке белсенді қатысуы.

 №

Жұмыс түрлері

мерзімі

1

Ата – аналармен жұмыс жасау. Осы бағыт бойынша теориялық, әдістемелік әдебиеттерді оқу.

 

Жыл бойы

2

Дамыту ортасын құру, тақырыптарды анықтау және шағын мұражайлардың атауы, олардың моделін әзірлеу, орналастыру орнын таңдау, экспозицияларды жоспарлау, минимумды безендіру дизайнын таңдау

 

Жыл бойы

3

Іс-шаралардың перспективалық жоспарын құру.

қыркүйек

4

Мұражай  туралы ережені әзірлеу және оны ұйымдастыру туралы бұйрық шығару.

қыркүйек

5

Шағын-мұражайларға баруға, оларда тікелей білім беру қызметін жүргізуге қойылатын талаптарды әзірлеу.

Жыл бойы

6

Жұмыстың перспективалық жоспарлауды әзірлеу (барлық жас топтары бойынша).

қыркүйек

7

Диагностикалық тексерудің мазмұны мен рәсімдерін әзірлеу;

 жұмыстың осы бағыты бойынша балалардың дамуын тексеру.

Жылдың аяғы

 

Балабақша топтарында шағын мұражай ұйымдастыру

Шағын мұражай тақырыбы

топ

Жауапты тәрбиешілер

1

Ерейментау- сүйікті қалам

«Еркетай» ересек тобы

Маханова Г.М.

2

Қазақстан астаналары

«Ақ желек» санаторлық тобы

Машкенова К.С.

Жусупова М.Д.

3

Ерейментау батырлары

«Бөбек» ересек тобы

Джунуспекова Г.Р.

4

Қазақстанның пайдалы қазбасы

«Қарлығаш» кіші тобы

Идрисова Қ.Ғ.

Айхан Б.

5

Киелі жерлер

«Балдырған» м/д тобы

Тасимова Н.К.

Бурханшина М.А.

6

Қазақ халқының қол өнері

«Ботақан» ортаңғы тобы

Смагулова Г.А.

7

Ғарыш әлемі

«Айналайын» ортаңғы тобы

Хызырхан З.

Калиева Т.К.

8

Ойыншықтар әлемі

«Балапан» ортаңғы тобы

Рыскулова А.Б.

Каирбаева Б.Д.

9

Қазақстан аумағындағы ағаштар

 «Айгөлек» даярлық тобы

Утепова Ж.М.

Дюсекеева М.М.

10

Гүлдер әлемі

«Жұлдыз» ересек тобы

Сағынтаева Х.Ж.

Бабатаева Ж.Ж.

11

Табиғаты ғажап Қазақстан

«Балдәурен» кіші тобы

Уашбекова А.С.

Тулендинова Г.А.

12

Қазақстандағы жануарлар әлемі

«Сұңқар» м/д тобы

Иманова Б.Н.

Бекарыстанова Б.С.

 Дайындық кезеңі

Іске асыру мерзімі – 2019 жыл

Мақсаты: шағын мұражай құру және мұражай педагогикасы бойынша педагогтардың құзыреттілігін қалыптастыру.

Мазмұны

 

Педагогтармен жұмысты ұйымдастыру

1

МДҰ-дағы жағдайды талдау (педагогикалық диагностика нәтижесінде балалардың танымдық белсенділігі, педагогтердің жобалық қызмет туралы білімі)

2

МДҰ-дағы шағын мұражайлар туралы ережені әзірлеу

3

мұражай педагогикасы бойынша әдебиеттерді зерттеу

4

МДҰ-да шағын мұражай құру бойынша педагогтарға кеңес беру ("жобаны қалай құру керек?»)

5

шағын мұражайлардың тақырыптарын және атауын анықтау, олардың моделін әзірлеу, орналастыру үшін орын таңдау

Балалармен жұмысты ұйымдастыру

1

балалармен мұражай, оның мәні, оны құрудағы адамдардың рөлі туралы әңгіме.

Ата-аналармен қарым-қатынас

1

музей педагогикасы бойынша бағдарлауды анықтау мақсатында ата-аналарға сауалнама жүргізу

2

МДҰ-да шағын мұражайлар құру бойынша балалармен бірлескен қызметті ұйымдастыру

 

* Негізгі (практикалық) кезең

Іске асыру мерзімі – 2020 жыл

Мақсаты: Жобаны барлық бағыттар бойынша іске асыру

Мазмұны

Педагогтармен жұмысты ұйымдастыру

1

МДҰ-ның шағын мұражайларында жұмысты ұйымдастыру бойынша іс-шараларды қарау

2

«Балабақшадағы  музей педагогикасы» педагогикалық аукцион (педагогикалық кеңес)

3

Құзыреттілікті арттыру деңгейін анықтау үшін педагогтарға сауалнама жүргізу

4

Дөңгелек үстел: Топтардағы шағын-мұражайлар (жас маман мектебі)

Топтарда мұражай ұйымдастыру жолдары.
Мұражайдың пайдасы

Интерактивті орта қалыптастыру технологиясы

5

"Шағын музей мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғасын әлеуметтендіру үшін МДҰ-ның пәндік-дамыту ортасының бір бөлігі ретінде» іскерлік ойын (педагогикалық кеңес)

 

Балалармен жұмысты ұйымдастыру

1

Шағын мұражай кеңістігіндегі балалардың өзіндік қызметін бақылау. Талдау

2

Конкурстарға және т. б. қатысу.

 

Ата-аналармен қарым-қатынас

1

Мектепке дейінгі шағын мұражайына бару

2

Шағын мұражай құруға қатысу, экспонаттарды таңдау

 

* Қорытынды кезең

Іске асыру мерзімі-2021-2022

Мақсаты: жоба нәтижелерін бағалау және ұсыну

Мазмұны

Педагогтармен жұмысты ұйымдастыру

1

МДҰ-дағы шағын мұражайлардың тұсаукесері

2

Жобаның іске асырылуын талдау

3

"Музей педагогикасы" жобалық қызметінде тәжірибе алмасу»

Балалармен жұмысты ұйымдастыру

1

Мұражай туралы балалардың білімдерінің диагностикасы

2

Зерттеу қызметінің танымдық белсенділігінің, іскерлігінің және дағдысының деңгейін анықтау

Ата-аналармен қарым-қатынас

1

Шағын мұражай құру нәтижелері бойынша ата-аналарға сауалнама жүргізу, оның балалардың дамуындағы рөлі.

 

  • Мұражай жоспары.pdf
  • Мұражай жоспары.docx


Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 15.11.2024 11:36
Құрылған күні: 25.11.2024 10:43

Текст